et link (løsning til vippe-vinduer)
Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 05-06-02 20:36

Hejsa igen
(både til dem, der husker mig, og alle andre de andre tobenede
foder-automater)

Jeg har jo godt nok besluttet at "forlade" gruppen (lurker bare , men jeg
faldt så over denne her færdige løsning til vinduer, og så syntes jeg jo
lige jeg ville lægge den her på gruppen. Jeg har nemlig selv gået og
spekuleret på, hvad jeg kan stille op med den slags vinduer.... i alt fald
de vinduer, der ikke skal bruges som adgangsdør til løbegården. Løsningen
kan både bruges på vinduer der vipper foroven og forneden. Hjemmesiden er
godt nok tysk, men måske man kan finde det samme et og andet sted i DK,
bestille det hjem eller lign. Umiddelbart synes jeg, at det ser smart ud ...
Mange hilsner
Gitte
(-Og spinbrum fra Freja og Samba

http://www.trixie.de/tr/16000/artikeldetail.html?aid=7727&kattree=280-314&pk
at=280

Fra : Christina K

Dato : 06-06-02 21:36

Gitte Jæger Lock <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adlp7a$7v2$1@sunsite.dk...
> Hejsa igen
> (både til dem, der husker mig, og alle andre de andre tobenede
> foder-automater)

Hej Gitte

Ja tak, dig glemmer man ikke så nemt *LOL*

> [...]
DK,
> bestille det hjem eller lign. Umiddelbart synes jeg, at det ser smart

Nøj hvor er det smart, det er jo genialt og så skæmmer det ikke huset.
Det må man da også kunne lave selv?

Går det ellers godt i det midt/syd jyske, er det ikke cirka deromkring
du er flyttet hen?

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 07-06-02 11:23

Hejsa Christina
Fnis nej - jeg har vist været ret larmende i perioder

Ja...jeg spekulerer også på, om man selv kan bakse det sammen ... på den
anden side har jeg tyske forbindelser, så jeg bestiller nok bare nogle hjem
når vi er flyttet.
Alt går bare supergodt her.
Vi flytter til Kolding den 22 juli, hvor misserne så skal tage 100
kvadratmeter rækkehus i besiddelse. Løbegården kan vi først bygge efter
indflytning, så de får nok nogle uger med sele og snor (det fungerer jo også
fint). Freja er blevet glad for Samba, som vi jo fik efter Laban, og jeg har
lært at der er meget liv i killinger. Samba er nok efterhånden ved at være
10 mdr., men hun er ikke blevet mindre aktiv af den grund. Hun er igang
_hele_ tiden, og dyrlægen anbefalede at hun fik killingefoder lidt tid
endnu, fordi hun ikke helt har taget nok på endnu (hun var jo ret radmager,
da Kattens Værn fik hende). Jeg tror aldrig hun bliver en kraftig kat ...
men det er jo også godt, at hun ikke vejer mere, når hun har det med at
lægge sig tværs hen over ens hals, når man skal sove! Faktisk er hun så
kælen, at hun slår koldbøtter på ens fødder for at få opmærksomhed og
(desværre) hvæsser hun ligefrem kløer i ens lår når hun vil op. Freja er
blevet gladere igen, men det tog flere uger før hun holdt op med at kigge
nervøst efter Laban. Uha... nu kommer damerne fordi de vil ud ... Jeg
arbejder stadig på at lave en hjemmeside med de to, og skal også nok smide
et link, når Frejamissen har godkendt den.
Mange hilsner
Gitte (som jo ellers blot ville lurke lidt i ny og næ)