Er ASUS A7N-266-VM et OK MB ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-06-02 19:00

Er der nogen der har erfaring med subj. og gerne vil dele lidt ud her, så på
forhånd tak.
Kortet skal bare bruges til lidt internet, skriveri, samt lidt spil (ikke
meget).
Det skal køre med en 800 eller 1000 Mhz Duron samt 128 MB DDR ram.
Kortet kan ses her:
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7n266-vm/overview.htm
Hvad med det onboard Geforce kort samt lyd, er det OK ?

Mvh
Per

Fra : Mr. Broken Bone

Dato : 09-06-02 07:29

"Per Beer Hansen" <perbeer@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hvad med det onboard Geforce kort samt lyd, er det OK ?

Har lavet en "kontor" maskine med dette board og en 800MHz Duron, jeg blev
faktisk positivt overrasket og prøvede så lige at smide spillet return to
castle wolfenstein ind for at se hvad grafikkortsdelen kunne, det hakker en
del, men det kører. måske skyldes hakkeriet gamle drivere og for lidt ram,
skærmkortet napper jo mindst 32Mb så er der jo ikke meget tilbage af 128Mb.
Spillet Motoracer 2 kører bedre på denne lille maskine end på min 1400TB med
GF2MX. ?????
håber du kan bruge disse oplysninger til nået.
mvh bb