Telmore Dankort betalling
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 17:56

Hey

Jeg undre mig over.. Når jeg betaler noget taletid via telmore.... Så sker
det hver gang jeg tjekker min Netbank.. At der er trukket et beløb, jeg
aldrig aner hvor det kommer fra... Indtil jeg sidste gang ringede til
Skandiabanken for at få det af vide...

Nu har jeg igen betalt noget taletid,,, og undrede mig igen over et beløb på
200 kroner...

Det eneste der står om betallingen er et noget ukendt navn.. Det er noget
forskelligt hver gang.. Eneste genganger, er at man kan se at det er en
betalling ført via Nettet.

Denne gang heder det "DK-999999 0000JYSE2" ja jeg ved ikke hvorfor.. Men
hvorfor ikke "DK-999999 Telmore A/S"

Ja jeg ved ikke hvorfor det skal være så besværligt... For i samme mærkelige
afsendere på jeres kontoudskifter?

Fra : **TRADS**

Dato : 05-06-02 18:52

Ja nu du siger det..Så er det noget lignende der også står på min bankudtog.
Det kunne de nu godt gøre bedre.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-06-02 19:11

"Bjarke Hansen"
> [...]
> hvor det kommer fra... Indtil jeg sidste gang ringede til
> Skandiabanken for at få det af vide...
> Denne gang heder det "DK-999999 0000JYSE2"...

Når jeg betaler via Danske Netbank, kan jeg selv vælge
hvad der skal stå på min kontoudskrift, jeg kan ikke
huske om det samme er gældende via dankort.

/Mikael

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 05-06-02 19:27

On Wed, 5 Jun 2002 18:55:40 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>hvorfor ikke "DK-999999 Telmore A/S"
>
>Ja jeg ved ikke hvorfor det skal være så besværligt... For i samme mærkelige

Næh, jeg får "Dankort Telmore A/S Nota FGSS4".
Sådan ser det både ud med BasisBank og BG Bank, så det er nok din bank
du skal snakke med....

Benjamin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 20:05

"Benjamin Andersen" <benjaminNO_SPAM@snaps.dk> wrote in message

> Næh, jeg får "Dankort Telmore A/S Nota FGSS4".
> Sådan ser det både ud med BasisBank og BG Bank, så det er nok din bank
> du skal snakke med....

Måske er det fordi jeg vælger ViSA betalling??

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-06-02 21:14

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Måske er det fordi jeg vælger ViSA betalling??

De plejer at stå som VISA og noget med kursen osv - i hvert fald i
Nordea...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Morten

Dato : 05-06-02 21:28

Næppe. Jeg betaler min Telmore med Visa, og teksten på mit kontoudtog er
stadigvæk pæn, nydelig og let forståelig. Jeg har jyske netbank.

Morten

Fra : M.S.R.

Dato : 05-06-02 21:31

> Måske er det fordi jeg vælger ViSA betalling??

Nope - for du bruger dankort delen i dit visa-dankort, selvom du vælger
korttype visakort. Det er alene fordi at et visa-dankort har andre start
cifre i kortnr. end et dankort og dermed kan systemet kontrollere om det er
et korrekt nr. som du har indtastet.

/msr

Fra : BorreBoy

Dato : 05-06-02 19:27

> [...]

> hvorfor ikke "DK-999999 Telmore A/S"
>
> Ja jeg ved ikke hvorfor det skal være så besværligt... For i samme

Hos mig står der: Telmore A/S

Fra : Leif & Susanne

Dato : 05-06-02 19:31

Bjarke Hansen skrev
> Jeg undre mig over.. Når jeg betaler noget taletid via telmore
> Denne gang heder det "DK-999999 0000JYSE2" ja jeg ved ikke hvorfor.. Men
> hvorfor ikke "DK-999999 Telmore A/S"

Alle vore indbetalinger med Visa Dankort gennem Sydbank,
vises med teksten DK XXXXX Telmore A/S
Spørg din bank/sparekasse hvorfor det ikke vises på dit Kontoudskrift.

VH.Leif med 2 Telmore abonnementer og det 3. er bestilt

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-06-02 13:23

> Alle vore indbetalinger med Visa Dankort gennem Sydbank,
> vises med teksten DK XXXXX Telmore A/S
> Spørg din bank/sparekasse hvorfor det ikke vises på dit Kontoudskrift.

Det samme her

> VH.Leif med 2 Telmore abonnementer og det 3. er bestilt

Det samme her

Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-06-02 19:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Ja jeg ved ikke hvorfor det skal være så besværligt... For i
> samme mærkelige afsendere på jeres kontoudskifter?

Svjh står der også bare "telmore a/s" på min udskrift. Har i hvert
fald ikke lagt mærke til et underligt tal.