GTA3 - kan man ikke bruge joystik throttle~
Fra : Madsen

Dato : 05-06-02 17:59

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at bruge joystikkets throttle
til gassen når man kører bil ? ( MS Sidewinder 3D Pro )
Det føles helt forkert at skulle bruge knapper eller Y aksen

på forhånd tak

mvh Madsen

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 18:36

"Madsen" <mamo@noportalen.no> wrote in message
> [...]
> til gassen når man kører bil ? ( MS Sidewinder 3D Pro )
> Det føles helt forkert at skulle bruge knapper eller Y aksen

Jeg tvivler stærkt, i det spillet ikke er opbygget som et racerspil som
sådan.
Du kan køre bagud, holde stille og køre fremad, men mere præcist kan man
ikke bestemme slutfarten. Kun ved at vide hvornår man skal trykke og slippe
accelerator knappen, kan man holde en nogenlunde konstant hastighed under
max.

Fra : DWM

Dato : 05-06-02 19:14

"Frost" <hondazerus9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
slippe
> accelerator knappen, kan man holde en nogenlunde konstant hastighed under

Nu ved jeg ikke om der er controllere ude til PC ligesom dem på PS2
men hvis der er så kunne man forestille sig at de kan bruges.
Der er det nemlig trykket på knapperne som bl.a kan bestemme
hastigheden. Ikke at jeg er så sikker på at det er det som han vil.
Han er vel bare træt af at skulle styre med joystikket og give
gas med fremad knappen på tastaturet.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 05-06-02 22:34

dvs. at man slet ikke kan bruge joystick??

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 22:53

"Brian Lund" <loneogejner.REMOVE@mail.tele.dk> wrote in message
> dvs. at man slet ikke kan bruge joystick??

Man kan sikkert godt bruge joystick, men man accellerer sandsynligvis ved at
rykke pinden fremad. Throttlen tror jeg ikke dur.

Fra : Mogens

Dato : 06-06-02 06:22

On Wed, 5 Jun 2002 23:52:38 +0200, "Frost" <hondazerus9@hotmail.com>
wrote:

>Man kan sikkert godt bruge joystick, men man accellerer sandsynligvis ved at
>rykke pinden fremad. Throttlen tror jeg ikke dur.

Det er korrekt. Man kan sagtens bruge joystick til styringen og
man kan da også vælge om man vil accellere ved at skubbe
det fremad eller ved at trykke på fire knappen, men begge
dele er ulogiske og gør det svært at styre præcist.
Jeg forsøgte med joystick i går, men måtte hurtigt skifte tilbage
til tastaturet. Det havde været rart hvis man kunne bruge
throttlen også.

mvh Mogens