Ordbog som tekstfil ?
Fra : Sune

Dato : 05-06-02 17:14

Hey NG,

Kan man få ordbøgerne i Office som alm. tekstfiler al a "bruger.dic" ? Evt.
et program, der kan konvertere *.lex til *.txt.

Mvh,

Sune

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 05-06-02 17:41

Sune <sm@kmc.dk> wrote:
> [...]
>
> Kan man få ordbøgerne i Office som alm. tekstfiler al a
> "bruger.dic" ? Evt. et program, der kan konvertere *.lex til

Hej Sune

Det tror jeg ikke at du kan, men du kan kigge på
Den store danske ordliste
http://da.speling.org/

Der burde der findes nogle lister (udgivet under GPL), som du kan
downloade
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : Sune

Dato : 06-06-02 07:04

--snip--
> [...]
> Den store danske ordliste
> http://da.speling.org/
>
> Der burde der findes nogle lister (udgivet under GPL), som du kan

Hej Mikkel,

Takker for linket - det hjælper da en del Er der andre, der skulle
kende noget til lignende ordlister ?

Sune

Fra : pre

Dato : 08-06-02 22:12

Det kunne måske være klogt at se på denne tekst:

Translation Dictionaries Content Development Kit for Word 2002 Version
1_0.htm

2002 Translation Task Pane. (9 printed pages)

Download the sample.exe from MSDN Downloads.)

Den ligger hos MSDN, men forudsætter altså 2002 og lidt programmering.

© pre 2002