Design af baggrund til discusakvarie
Fra : Steen Suder

Dato : 05-06-02 14:13

Jeg skal igang med at bygge en udvendig baggrund til mit nye 530L akvarie.
Akvariet skal huse discus, maller og en del planter. Jeg ved hvordan man
laver en baggrund og har værktøjerne. Jeg er dog i tvivl om selve
designet.

Hvad er jeres gode ideer og input til dette projekt? Jeg savner ideer til
selve designet, men det bunder jo i min manglende viden om discus' biotop

--
Steen

Fra : Søren Steffensen

Dato : 06-06-02 18:05

prøv at kigge nederst på http://www.akvanet.dk/Artikler/tips.htm har selv
overværet det til min sydamerikanske biotp akvarie

--
SOS icq: 102169245

Fra : Steen Suder

Dato : 06-06-02 20:11

On Thu, 06 Jun 2002 19:05:19 +0200, Søren Steffensen wrote:

> http://www.akvanet.dk/Artikler/tips.htm

Takker.
I mine øjne har det ikke så meget at gøre med andet end en klippebiotop.

--
Steen

Fra : Søren Steffensen

Dato : 06-06-02 22:20

næh, men med lidt spagnum drysset ud over noget lim kan det hurtigt komme
til at ligne en flodbred....eller brug noget brunt papir og tegn mørkere
"rødder". Der er mange muligheder

--
SOS icq: 102169245