MULIG FØRNØJELSESØDELÆGGER / SPOILER : Je~
Fra : david

Dato : 05-06-02 12:26

MEN LÆS KUN DETTE SÅ:
Det er muligt at snige sig udenom fjenden og ikke dræbe nogle andre end
nogle få mechs.

Nu "spoileren": (scrool ned)

Hej
(jeg har altså spillet det mange gange igennem man spillede det igen for at
være non lethal)

Men jeg blev nødt til at nakke nogle få mechs med mine egne våben lethal
våben. Et must for at redde civile.
Jeg rørte end ikke engang Anne navarra og ham den anden (hvad hed han nu?)
Jeg deaktiverede dem istedet.
Man kan godt snige sig udenom alle konfrontationerne med fjenden. Det syntes
jeg er fedt.
Men ellers er en gasgranat det mest effektive nonlethal våben.(snyd/cheat
dig evt til et par ekstra gasgrenades, hvis der er alt for få i
missionen(gør kun dette én gang for alle. Ikke løbende, og kun for hvergang
du er nede i headquarter og forsyne dig med ammo)).
At lave spetakel og balade med nogle lam's for at tillokke fjenden er også
muligt, jeg brugte bland andet dette ved warehouse og destroy the generator,
så ingen kom noget til ved eksplosionen.
Det er en ære at ikke dræbe nogle.
(Lad os få flere spil der er sådan.)
-
david

Fra : david

Dato : 05-06-02 14:39

Skal lige sige: Jeg brugte dog prod og tranquillizer darts til nogel
fjender samt rifle til at såre dem i benene, alt istedet for at dræbe dem.
Jeg bedøvede vagthundene men dræbte andre kreaturer.
-
david

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 14:46

"david" <daan@mail.dk> wrote in message
> MEN LÆS KUN DETTE SÅ:
> Det er muligt at snige sig udenom fjenden og ikke dræbe nogle andre end
> nogle få mechs.

<snip> Advarsel: En smule spoiler mere.

Du skulle vel ikke have kaldt din character Vash, vel? ;) (lille insider
joke til dem der kender Trigun)

Men udover det, så syn's jeg det er imponerende. Både din egen præstation,
og at Ion Storm har gjort det muligt. Personligt prøvede jeg altid på
modsatte, og spillede ifl. "enhver trussel skal helst elimineres permanent"
filosofien. Jeg sank dog ret kraftigt da UNATCO's sande planer blev
tilkendegjort. :)

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-02 01:36

On Wed, 5 Jun 2002 15:46:03 +0200, "Frost" <hondazerus9@hotmail.com>
wrote:

>filosofien. Jeg sank dog ret kraftigt da UNATCO's sande planer blev
>tilkendegjort. :)
Bare nysgerrig, hvad er UNATCO's sande planer(kom aldrig så langt)?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : david

Dato : 09-06-02 22:17

Unatco's sande planer er der hvor spillet vender og unatco ser ud til at
være i lommen på majestic 12.
Majestic 12's filosofi er lige noget for hardcore assasins som Anna Navarra
og Gunther Herman.
Men for JC Denton er pipen en helt anden lyd. Det får den ihvertfald
hurtigt.
Unatco er bare en undersåt til det store Majestic 12's sammensværgelse som
bob page ser ud til at være i spidsen for.
Efterhånden bliver Illuminati "organisationen's" stræben efter
verdensherredømme (hvilket de ser ud til at allerede have haft helt tilbage
til kong gullerods tid. Men kun op til nyere tid efter at Illumanit's
overhovede døde i fangeskab (sygdom og derefter død)) også indraget i den
sande plan. Men Illuminati er peanuts i forhold til det verdensherredømme
Bob Page har planer om.
Bob Page ønsker at være en Gud. Dog ønsker Morgan Everett at blive
Illuminati's nye overhovede (Morgan Everett holder den virkelige Illuminati
leder fanget, for at drage fordel af hans viden og visdom) og at dræbe Bob
Page.
Hånden over globen symbolisere Illuminattis. Men Bob Page har taget symbolet
til sig. Man forstår således at Bob Page ønsker at være Illuminatis også,
hvis han ikke kan blive noget højere. Og det kan han, hvis du ikke stopper
ham.
-
David

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-06-02 11:02

On Sun, 9 Jun 2002 23:16:46 +0200, "david" <daan@mail.dk> wrote:

><snip>
nådada, ellers noget af en omgang. Lyder som om man måske skulle
overveje at prøve igen. Kunne jo være at jeg droppede det uretfærdigt.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 05-06-02 17:06

"david" <daan@mail.dk> wrote in message
> MEN LÆS KUN DETTE SÅ:
> Det er muligt at snige sig udenom fjenden og ikke dræbe nogle andre end
> nogle få mechs.

Respekt

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-06-02 17:14

david wrote:

> MEN LÆS KUN DETTE SÅ:
> Det er muligt at snige sig udenom fjenden og ikke dræbe nogle andre end
> nogle få mechs.

Jeg forsøgte selv det samme, på Realistic altså, og det gik også fint de
første timer indtil jeg løb totalt tør for prod charges og tranqulizer
darts og jeg ville ikke snyde. Det er forbavsende så lang man kan komme
med kniplen alene

Lykkedes det dig samtidig at holde Paul i live, der er ihvertfald et
sted hvor jeg tror man får svært ved at klare sig uden at bruge de store
kanoner.

Mvh

Bruno

Fra : david

Dato : 05-06-02 18:26

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> første timer indtil jeg løb totalt tør for prod charges og tranqulizer
> darts og jeg ville ikke snyde. Det er forbavsende så lang man kan komme

Den kommer man da ikke langt med?

Jeg spiller altid kun på realistic.
Efter det sidste besøg hos ammodepotet i unatcoHQ, på det tidspunkt hvor
spillet vender, kunne jeg ikke komme ned i ammodepotet mere nogensinde, det
er det eneste sted og tidspunkt jeg cheater til ekstra ammo, så begyndte jeg
meget hurtigt at løbe helt tør for prods og tranqdarts også og gasgrenadas
også.
så brugte jeg løbe hurtigt metoden. Men jeg fandt lidt undervejs.
Jer der har spillet det ved jo også at der egentligt ikke nogen modstand er.
Faktisk!
Der er "aldrig" særligt mange vagter. Venter man lidt spreder de sig og
vender sig den anden vej.
Vær hurtig!
Man kan stort set undgå konfrontation med fjenden. Det er god regl at løbe
hurtigt ud af truede situationer.

> Lykkedes det dig samtidig at holde Paul i live, der er ihvertfald et
> sted hvor jeg tror man får svært ved at klare sig uden at bruge de store
> kanoner.

Ja, ja, det havde jeg fået et godt råd om at han bare vil overleve og er
udødelig. Poul sagde også at han nok skulle klare sig alene! sååå!
Så jeg gemte mig bare i et værelse medens han klarede ærterne selv og
smuttede ud af hoveddøren, trixet er ud af hoveddøren ikke vinduet. Forbi
vagterne med usynlighedsvest på, skulle lige lokke ham fra trappen lidt til
siden så jeg kunne komme forbi og ud til hovedøren.

Der er også nok med bioenergy i spillet. man behøver ikke at snyde sig til
energy overhovedet, det gjorde jeg ihvertfald aldrig denne her gang. Der er
masser af det at finde i spillet. Ihvertfald nok.

Jeg vil tro at der skal masternivau til speed og rifle, kan ikke lige nu
huske flere betydelige.

-
david

Fra : david

Dato : 07-06-02 03:52

Jeg har prøvet at genneføre denne gang helt og holdent uden cheat/snyd.
Men kom til missile silo så måtte jeg give op og begynde at dræbe. Så var
det ikke så sjorvt mere. Så stoppede jeg.
Men jeg tror godt man kan. Det er bare fandens hårdt.
Så ville bare sige det. For det skal jo være helt ærligt!
-