MS Windows
briani 27239
Konveterings problemer?
Fra : martinussen

Dato : 05-06-02 11:21

Hej,

Jeg er igang med et projekt i skolen. Men da jeg ikke gad at tage i
skole idag, sendt jeg nogle Works filer hjem (hvis nok Works 2000). Men
jeg kan ikke åbne dem herhjemme, da jeg kun har Word 2000, som
tesktbehandlings program.

Hvordan kan jeg konvereter fra .wps til .doc? Uden works, jeg er villig
til at download et nyt program!

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-02 11:30

Wed, 05 Jun 2002 10:20:51 GMT, skrev "martinussen"
<martinussen.news@kandu.dk>:

> [...]
>skole idag, sendt jeg nogle Works filer hjem (hvis nok Works 2000). Men
>jeg kan ikke åbne dem herhjemme, da jeg kun har Word 2000, som

Det skulle være mærkeligt om Word 2000 ikke kan åbne dem, hvis du
ikke kan ved at gå via Filer => Åbn og så bruge rullemenuen, så
er det nok fordi, du ikke har installeret alle
konverteringsmulighederne.

Så i med cd'en og installer dem.

Spørgsmålet hører ikke hjemme her, men i
news:dk.edb.programpakker.ms-office, så jeg har sat X-fut dertil,
dvs. dette indlæg + svar herpå bliver bragt i
programpakkegruppen.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på