MS Windows
briani 27239
Fejl i News Engine Update Application !!!
Fra : Kirsten Larsen

Dato : 05-06-02 10:35

Jeg har et problem med News Engine Update Application under Win XP - der
kommer en fejlmeddelelse op et stykke tid efter, at jeg har startet min
maskine!
Der står: News Engine Update Application har fundet en fejl og afsluttes.
Det må vel være den automatiske opdateringsmaskine til XP der er problemer
med. Jeg har bare lukket vinduet ned de sidste gange - men den dukker op med
jævne mellemrum - møg irriterende - og ind imellem lukkes de programmer jeg
arbejder i også ned, så jeg må starte forfra. Hvad skyldes dette og hvad kan
jeg gøre ved problemet?
Jeg ville blive meget glad, hvis én kunne give mig et fingerpreg!

På forhånd tak... Kirsten

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 05-06-02 10:58

"Kirsten Larsen" <kirsten_larsen@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse
> [...]
dette og hvad kan
> jeg gøre ved problemet?
> Jeg ville blive meget glad, hvis én kunne give mig et

Jeg tror det er noget software der søger efter nyheder på
internettet. Har du installeret noget sådant ? Ellers prøv
AdAware
http://www.lavasoft.nu/

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.