Jedi 2 lyssværd
Fra : kim

Dato : 05-06-02 04:43

Jeg er kommet til Artus Mine, men hvorhenne eller på hvilken bane finder jeg
lyssværdet ?

Mvh Kim

Fra : Mercenary

Dato : 05-06-02 12:22

Der er et stykke vej endnu, men du nærmer dig
Spillet bliver først fedt når du har fået fat i det.

/Merc

Fra : david

Dato : 05-06-02 18:33

Hvis det først bliver fedt efter at man har fået fat idet. Hvor langt ind i
spillet har man så spillet indtil man får det sjove?
Til næsten slut eller hvorlangt?
-
david

Fra : Madsen

Dato : 05-06-02 19:14

On Wed, 5 Jun 2002 19:33:22 +0200, "david" <daan@mail.dk> wrote:

>Hvis det først bliver fedt efter at man har fået fat idet. Hvor langt ind i
>spillet har man så spillet indtil man får det sjove?
>Til næsten slut eller hvorlangt?
>-

Uden at have målt det på millimeter, ca en fjerdedel.
Der er stadig masser af spil tilbage når du finder sværdet.

mvh Madsen

Fra : kim

Dato : 05-06-02 20:12

Det er bare uhyggeligt hvor mange stormtroopers der kommer imod en her på
denne bane....jeg dør hver gang... har i nogle triks til denne bane ?
Mvh Kim

Fra : Mercenary

Dato : 05-06-02 21:59

Ja. Skyd dem inden de dræber dig

Alternativt kan du enable cheats.
Dette gøres ved at gå i konsollen. (Tror nok at det er Shift + ½ tasten)
Så enabler du cheats ved at skrive "devmapall"
Der er så en række chests du kan aktivere, jeg nævner dem jeg kan huske.

God = gæt selv
Give ammo = jaaaa, hvad mon.
Give health = tadaaa !
Give armor = fylder dit shield op
Give all = alting
Notarget = du er 'usynlig' for fjenden så de angriber ikke.
Noclip = du kan 'flyve', også gennem vægge.
sabercolor X, hvor X er red, blue, green, yellow eller orange = siger sig
selv.

Fra : Gerner

Dato : 05-06-02 22:47

On Wed, 5 Jun 2002 05:43:26 +0200, "kim" <kio@kabelnettet.dk> wrote:

>Jeg er kommet til Artus Mine, men hvorhenne eller på hvilken bane finder jeg
>lyssværdet ?
>
>Mvh Kim

Sidst i level 7.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Peter Mogensen

Dato : 06-06-02 22:13

jeg står uden for buret til lyssværet men hvordan for jeg fat i det
peter

Fra : Mercenary

Dato : 07-06-02 02:32

Brug force speed når du løber fra stenen for enden af banen. Lige inden du
når hen til buret bruger du force pull....og viola....

Skal times godt. Klarede det selv på 1 forsøg

/Merc