Zafran Bibi dødsdømt fordi hun blev voldta~
Fra : El Jayz

Dato : 05-06-02 09:53

Hejsa, jeg ved godt at dette måske ikke er 100% 'on topic', men jeg vil
alligevel godt slå et slag for sagen:

Zafran Bibi er i det nordvestlige område af Pakistan blevet dømt til døden
ved stening, fordi hun har fået barn uden for ægteskabet. Barnet er
resultatet af, at hun blev voldtaget af sin egen svoger. Zafran Bibi er som
sagt blevet dømt, mens svogeren gik fri, fordi der ikke var fire mandlige
vidner til voldtægten. På følgende adresse, kan du støtte en
underskriftindsamling mod denne dom. Du KAN gøre en forskel, husk blot
kvinden fra Nigeria, som fik omstødt en lignende dom pga. støtte fra det
internationale samfund. Gå ind på

http://www.tanveer.com/

Tak for din tid!

Send gerne dette videre til familie, venner, bekendte mfl.

--
Mvh eljays
fjern TRAET_AF_SPAM ved svar

Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Dennis Lange

Dato : 05-06-02 10:11

El Jayz <eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com> skrev:

> Hejsa, jeg ved godt at dette måske ikke er 100% 'on topic', men jeg
> vil alligevel godt slå et slag for sagen:

Nej, det er vel nærmere 100% off topic!

> Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
> så mener du aldrig hvad du siger.

Fint - jeg mener dette er SPAM

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Peter G.

Dato : 05-06-02 10:14

In article <%ikL8.18293$N46.817503@news010.worldonline.dk>, El Jayz
<eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com> wrote...
> Hejsa, jeg ved godt at dette måske ikke er 100% 'on topic', men jeg vil
> alligevel godt slå et slag for sagen:

Der er en tid og et sted. Dette er måske tiden, men det er bestemt ikke
stedet.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Erik Graversen

Dato : 05-06-02 13:17

Det er sku decideret usmageligt at bruge den slags som
reklame for et parti! Føj!
Hvis man virkelig mente noget med det skulle man lave en
site for Zafran Bibi og ikke en reklame site for Radikale Venstre.

Hvad med de tusinde andre lignende skæbner verden over?

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-06-02 14:31

"El Jayz" <eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com> writes:
> Zafran Bibi er i det nordvestlige område af Pakistan

Hvad for et band synger hun i?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : John K

Dato : 05-06-02 15:20

> Hvad for et band synger hun i?

Kashmir

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-06-02 15:27

John K skrev:

> Kashmir

Der er dog rygter om, at hun snart gæsteoptræder med the Stones ...

--
Mvh. Peter
"Alright, brain. I don't like you and you don't like me. So just get me

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 05-06-02 22:59

> Der er dog rygter om, at hun snart gæsteoptræder med the Stones ...

Bob Dylan har vist også lavet en sang om hende (og alle andre)...

Simon

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 01:06

"Simon Hiort-Lorenzen" <bulk@_SPAMBLOCK_hilo.dk> wrote:

>Bob Dylan har vist også lavet en sang om hende (og alle andre)...
>
>Simon

Hun kommer nok også på coveret af Rolling Stones.

-Country Joe McBreiler

Fra : Lars B.

Dato : 05-06-02 21:52

In article <uy9dtg8d8.fsf@laphroaig.balker.org>, lars@balker.org says...

> Hvad for et band synger hun i?

Jeg ved det ikke ... men med fare for at blive grundigt upopulær i visse
kredse, mener jeg at kunne huske at hun har lavet et nummer der hedder
"Stone Me Into The Groove" !!
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-06-02 23:23

> Jeg ved det ikke ... men med fare for at blive grundigt upopulær i visse
> kredse, mener jeg at kunne huske at hun har lavet et nummer der hedder
> "Stone Me Into The Groove" !!
> --

Nå, ja... Var det ikke med Zafran Duo?

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-06-02 09:37

Lars B. wrote:
> Jeg ved det ikke ... men med fare for at blive grundigt upopulær i
> visse kredse, mener jeg at kunne huske at hun har lavet et nummer der
> hedder "Stone Me Into The Groove" !!

Det var vist Atomic Swing, der lavede den - bare for at få en smule
seriøsitet ind i tråden

/Nikolaj