Motorola 008 vs PDA
Fra : Gjøl

Dato : 05-06-02 07:46

Hej
Jeg overvejer at købe en Motorola 008 (PDA+telefon)
Men jeg kommer i tvivl omm det er en god ide, da en alm. PDA og en mobiltelefon jo
også er en mulighed.
Er der nogen der kan vejlede mig ud i dette, er Motorola´s PDA/mobil et godt
stykke værktøj eller skal jeg have en PDA og en god mobiltelefon istedet.
--
/\_/\
. .

Fra : Yoda

Dato : 05-06-02 09:35

Jeg har haft den på prøve!

Den er ret ok, men der er et par uhensigtsmæssigheder ved den:

Hvordan skriver du i din kalender, mens du taler i telefon? (headset ok, men
hvis du ikke har sådan et)
Du kan ikke se hvem der ringer, uden at åbne klappen!
(Motorola kommer med en nyere model
http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/a388.html)
Den er ikke i farver (Ericsson P800 er i farver)

Bortset fra det, er den ret sej, opløsningen er kanon, og hele menusystemet
fungerer perfekt.

Yoda

Fra : Gjøl

Dato : 05-06-02 09:42

"Yoda" <yoda@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har haft den på prøve!
> Bortset fra det, er den ret sej, opløsningen er kanon, og hele menusystemet
> fungerer perfekt.
Hej
Jeg er interesseret i at du har haft på prøve, det vil sige at du har valgt andet
system?

Jeg har også hørt om en model der hedder 009, men det er måske den du linker til.

BTW, skal man købe separat software for at have den til at opdatere gennem PC?
Hygge

Fra : Yoda

Dato : 06-06-02 21:35

Nej, jeg beholdte min ericsson t28 world og min palm!

Alt software og hardware er med for at kunne syncronisere.

Den nye model hedder A388; den der hedder 009, er helt anderledes!

Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 09-06-02 22:30

"Gjøl" wrote:

> [...]
> stykke værktøj eller skal jeg have en PDA og en god mobiltelefon istedet.

Hvis det primære er "et godt stykke værktøj" kan du rolig købe den. 008'eren er
schweizerkniven blandt mobiltelefoner - har haft stor fornøjelse af min siden dec.
2001.

mvh jph

--
Jensen, Petersen & Hansen Web Design
kontakt@JensPeterHansen.dk

Initativtager til PurhusNet - et virtuelt mødested for borgere i Purhus kommune
http://www.PurhusNet.dk