Så kom der killinger!
Fra : Line Wolff

Dato : 05-06-02 07:06

Hej NG!

Jubii! Satin fødte tre store og sunde killinger mellem kl. 0.30 og 2.30 og
det hele gik planmæssigt. Jeg må sige jeg ikke havde turde håbe på så megen
ophøjet ro fra Satins side, da det nu var første gang. Hun vidste lige
hvordan
det hele skulle gøres! Men hun har jo også en vis alder efterhånden -
sikkert
en god alder til det første kuld. Åhhh, de er bare SÅÅ dejlige - jeg prøver
lige at få taget nogle billeder idag ellers er der jo live KittenCAM på
hjemmesiden

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 05-06-02 07:15

Hej Line :)
Tillykke med killingerne :)
Mvh
Vibeke

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 05-06-02 07:51

Hej Tillykke med killingerne glæder mig til at følge dem.

Min søster er helt vild med russeren, hvordan er dens temperament egentlig,
jeg har læst nogle steder at det er en rolig kat andre steder at den er
ligesom en mild siameser?

Jannie

Fra : Line Wolff

Dato : 05-06-02 08:14

Hej Jannie

Sammenligningen med en mild siameser er faktisk meget rammende. Det er en
middelt aktiv kat som elsker at lege, men sovehjertet fornægter sig heller
ikke. Den er ikke udpræget snakkende, men dog mere end hvad der vel kan
betegnes som "normalt". Taler du til den kan du være rimelig sikker på at
den svarer og man kan nemt føre lange samtaler.

Frit sakset fra min hjemmeside: (Håber det er ok ellers spørg og så uddyber
jeg. Efter en lang nat er jeg lidt for træt til at forfatte ligenu

-----
Russian Blue (gerne kaldt "russeren") er en selvstændig og intelligent kat.
Den er middel af størrelse; hunkattene vejer normalt 3-4 kg mens hankattene
vejer 4-5 kg. Det er en langlemmet, spinkel kat med en elegant og ofte
aristokratisk fremtoning. Russeren ser gerne sine mennesker direkte ind i
øjnene under samtale, hvilket kan være en meget speciel oplevelse hvis man
ikke har prøvet det før.
Russeren knytter sig meget til sine mennesker uden at være påtrængende. Den
er kælen og meget legesyg, uden at forlange evigt opmærksomhed fra sine
mennesker. Det er en selvstændig kat, som kan være lidt på vagt overfor
fremmede, men efter 10-15 minutters observation bliver gæsterne som regel
accepterede til klap og nus.
Intelligensen fornægter sig heller ikke. Russeren er fantastisk til at lege
med sine mennesker - gerne lidt svære lege som fx. apport (se under mit
galleri/film) og følger dig gerne rundt i huset. Den kan lide at følge med i
det hele.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 05-06-02 08:29

Lina, mange tak, det er helt fint;)) alt er jo med i det du skriver;)

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-06-02 08:21

Hej Line

Tillykke med børnene
Vi glæder os naturligvis til at se billeder mv. af småmisserne

Mvh. Camilla

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev...

Fra : Line Wolff

Dato : 06-06-02 12:27

Hej Camilla

Jeg har fået taget de første rigtige nærbilleder af killingerne nu (de er
altså bare såååå dejlige, men det er vel ligesom med børn - man synes altid
ens egne er de dejligste i verden

Du kan se dem her: http://www.nelja.dk/kittencam.php - de er ovre i højre
side af skærmen og du kan se alle billeder jeg har taget ved at klikke på
"Se alle billeder fra KittenCAM" linket der er under billederne. Den viser
nemlig som standard kun 3 billeder på forsiden, så det ikke bliver for
uoverskueligt.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-06-02 16:17

Hej Line

De er altså bare nuttede!!

Rigtig god idé med et Kittencam - og man kan virkelig se, at Satin
nyder at være mor (nå, nu gik hun...
Og måske kunne der gå inflation i Kittencams - jeg overvejer ihvertfald om
jeg skal hoppe med på vognen til vores første aby-kuld om - forhåbentlig -
ca. 9 uger... (hun skal til parring i dag eller i morgen! *jubiii*)

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 05-06-02 11:06

Tillykke med familieforøgelsen. Godt at Satin vidste hvad hun skulle.
Sov godt

Kate

Fra : Birgitte

Dato : 05-06-02 16:33

Hej Line
Et KÆMPESTORT tillykke med de nyankomne Jeg glæder mig til at følge dem,
for jeg får vel billeder at se ikk'? *S*
Dejligt at høre at det gik godt og at Satin tog alt i stiv arm.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Bente Jepsen

Dato : 05-06-02 18:41

Hej Line
Tillykke med de små, dejlige killinger.
Det er en god ide med det kittencam,
man kan rigtig se, hvordan de mosler
rundt.
Flot hjemmeside.

Venlig hilsen
Bente

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-06-02 12:08

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Jubii! Satin fødte tre store og sunde killinger mellem kl. 0.30 og 2.30 og
> det hele gik planmæssigt.

Tillykke med dem Hvor er de dog dejlige.
Ih, hvor jeg glæder mig til jeg skal have killinger igen

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 07-06-02 17:42

Tillykke med killingerne hvor er de søde, og god ide med kittencam'et...

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen