GTA3, WinXP, vil ikke starte.
Fra : Pipeline

Dato : 05-06-02 04:57

Jeg har lige installeret WinXP, men nu vil GTA3 ikke starte op!
Før jeg formatterede harddisken kørte jeg med WinMe og det virkede fint. Jeg
har installeret patchen fra MS samt opdateret alle drivere til XP men det
virker ikke. Det eneste der sker er at Rockstar logoet kommer op, skærmen
bliver sort i 3-4 sekunder, for derefter at hoppe tilbage til skrivebordet.

Specs:
WinXP Pro DK
Geforce 2 MX 400
Athlon XP 1900+
256 MB DDR ram
ECS K7S6A mobo
SB Live! Platinium

Hvad gør jeg?

MVH
Pipeline

Fra : Elber

Dato : 05-06-02 07:31

hmmm..det lyder mærkeligt - prøv og reinstall dit GTA 3, og så se hvad der
sker.
Hilsen

Fra : Spacemann

Dato : 05-06-02 08:35

Hvilke driverversion bruger du ?? - Jeg havde lidt a la det samme problem,
da jeg kørte dem 28.10+ jeg sku helt tilbage til 23.11 for at det virkede !!

Så mit råd lyder følgende :

Hent v.23.11 fra nvidia side.
Installer driveren.
Genstart computeren.
Gå ind i dokumenter under mappen gta3"et eller andet", slet filen gta3.set -
mener jeg den hedder.
Prøv så lykken !!

Det ska lige siges at jeg bruger også WinXP Pro DK, med præcis det samme
skærmkort, så prøv en gang, jeg er sikker på det virker !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 05-06-02 09:22

Jeg havde engang det samme problem med Dungeon Keeper II. Der skulle jeg
geninstallere spillet hver gang jeg skulle spille det!

/Jacob Christiansen

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-06-02 10:15

Jeg løste problemet ved at slette "movies" mappen....

- Martin

Fra : Pipeline

Dato : 05-06-02 18:33

Nu har jeg prøvet alle Jeres forslag, men det virker stadig ikke?!

Fra : Kenneth Kallesen

Dato : 10-06-02 06:04

Jeg ved lige hvad du skal gøre... den gruppe som jeg tit er sammen med til
netpartyer.... spiler også den slags spil men vi kunne heller ikke få det
til at køre optmalt så det eneste du skal gøre.. det er at få dig skaffet en
update til spillet da det ikke kan køre ordenligt i Win XP kan du ikke finde
sådan en så skriv så kan jeg måske hjælpe dig....