Drægtig eller?
Fra : Marie Bech Jensen

Dato : 05-06-02 01:45

Da der er en livlig trafik på denne side har jeg et par spørgsmål, som jeg
håber nogen kan svare på.
Det drejer sig om vores dejlige Drysse en godt et årig Norsk skovkat. Vi har
haft hende parret og re-parret her i foråret. Begge gange er der sådan set
tegn på drægtighed, men omkring 4. - 5. uge gik hun i løbetid ved første
parring.Hun er endnu ikke gået i løbetid denne gang og tegnene er der igen
på drægtighed.Men nu er der sket det samme som sidst ! Hun har grønt
udflod!! ikke meget men det er der.
Vi har været til dyrlægen, alt skulle være ok men!?
Kan det grønne være tabte "fostre" eller hvad...? Og næste spørgsmål, hvad
vil I råde os til, hvis det nu glipper denne gang? Syntes det er noget synd
for hende, at skulle igennem løbetider etc. endnu engang og er på den anden
side osse betænkelig ved at sætte hende på piller efter denne tur.Hun har
været undersøgt imellem løbetidene og nu her, og alt ser fint ud, men grønt
udflod?? (mener grønt udflod er tegn på betændelse?)
Håber en eller anden af jer, måske har stødt på samme problem engang.
Venlig hilsen
Marie Bech Jensen
www.ShaggyTail.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-06-02 02:30

Jeg synes også det grønne udflåd er et faresignal. Har du en kattekyndig
dyrlæge?

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Marie Bech Jensen

Dato : 05-06-02 09:51

Hej Nina
Ja og? Det er lidt svært at svare på, vi er tilknyttet en gruppe. Jeg vil
dog indrømme at tanken om skift har strejfet mig. jeg holder meget øje med
hende, og indtil nu har hun normal adfærd, appetit m.m. nej hun spiser
faktisk meget, tar ca 100gr. på om ugen.Uflådet er ikke ildelugtende og i
dag har der ikke været noget.

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 05-06-02 17:36

Hej Marie.

Hvad siger dyrlægen, at det grønne udflåd er?

Hilsen Birgitte