Hvad skal vi spille?
Fra : Chistians - Bro

Dato : 04-06-02 23:25

Hej NG

Min kæreste og mig leder efter et godt spil så vi kan spille mod hinanden
eller sammen mod computeren - hvilke spil vil du anbefale?

Eks. startede vi med AOE hvilket hun ikke gider mere, da hun konstant for
tæsk af mig. *grin*
Og Black&White er for kompliceret til mig.
Q3 og Unreal er ikke hende *øv*
RA gider hun ikke ...osv..

Så hvad siger i ? Hvad vil i anbefale?

vh

PS: De skal kunne køre på win98 _og_ winXP

Fra : FeZ

Dato : 04-06-02 23:41

"Chistians - Bro" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så hvad siger i ? Hvad vil i anbefale?

Worms Armageddon - den sikre vej til skilsmisse
--
FeZ

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 05-06-02 08:38

> Worms Armageddon - den sikre vej til skilsmisse

Helt klart Worms, hvilken version er lige meget. Det nyeste hedder Worms
World Party.
Det er nemt at lære, sjove lyd effekter og giver hele tiden små pauser,
hvor man kan chikanere hinanden efter et dårligt skud.

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-06-02 02:04

mig og konen spiller links 2001 og har stor fornøgelse af det , da ingen af
partene skal sidde og være "på" hele tiden og så er der tid til at sidde og
hygge sig med kaffen/the'en og sludre samtidig.

vi prøvede engang skyde spil fordi det er det nemmeste i verden at komme
igang med at man kan sætte chimpanser til det med stor succes, men det holdt
ikke længe når den ene part bare er en større "abe" end den anden og
problemet endte i det du startede med at beskrive , så jeg ville gå efter
noget som os hvor i kan sidde og hygge samtidig .

Peter

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-06-02 08:37

> [...]
>
> Min kæreste og mig leder efter et godt spil så vi kan spille mod hinanden
> eller sammen mod computeren - hvilke spil vil du anbefale?

Måske Heroes of Might & Magic (hvilken som helst udgave). Den har også de
fordele Peter nævner med Links. Eller Civilization.

*Rune

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 05-06-02 11:21

Chistians - Bro wrote:

> [...]
> eller sammen mod computeren - hvilke spil vil du anbefale?
>
> Eks. startede vi med AOE hvilket hun ikke gider mere, da hun konstant for

Jeg har med stor fornøjelse prøvet at spille AOE sammen med min bror,
altså sådan at vi spillede to mand om samme nationalitet; det tilfører
spillet en ny dimension, synes jeg, og man bliver langt mere effektiv.

> Og Black&White er for kompliceret til mig.
> Q3 og Unreal er ikke hende *øv*
> RA gider hun ikke ...osv..
>
> Så hvad siger i ? Hvad vil i anbefale?

Udover det vil jeg da også anbefale de fleste af de spil, der tidligere
er foreslået.

Mvh. Jacob.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-06-02 17:14

"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Heroes ... start evt med nummer tre eller to ... begge er gode og kan købes
for 50-100 kroner ...
Der ligger mange, mange timer i det!

ras