Missioner i GTA3?
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-02 23:00

Jeg er stadig på level1 Ville bare høre om man skal klare alle opgaver for
at forsætte? (jeg haaader den der hvor man i en varebil skal samle nogle
blinkende ting op på en bestemt rute)

Fra : Herold

Dato : 04-06-02 23:02

> Jeg er stadig på level1 Ville bare høre om man skal klare alle opgaver for
> at forsætte? (jeg haaader den der hvor man i en varebil skal samle nogle
> blinkende ting op på en bestemt rute)

Du skal ikke klare _alle_ missioner, men du skal fortsætte til en ny mand,
hver gang muligheden byder sig. Når du har klaret alle opgaver for den
sidste i denne del, bliver der som regel lukket op for næste bydel.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-02 23:06

I 1'ern skulle man have en MASSE poinst for at komme vidre, er det også
sådan i 3'ern?

Fra : N/A

Dato : 04-06-02 23:26

Fra : N/A

Dato : 04-06-02 23:26

Fra : FeZ

Dato : 04-06-02 23:26

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> hvor langt
> er jeg fra at komme vidre?

"Cutting the Grass" ?
Det er så hudt jeg hvisker den 3. sidste mission for Tony Capriani - du er
tæt på. Jeg mener der 2 en missioner mere for Tony : "Bomb da base" eller
sådan
noget og så endelig "Last Requests" som slutter med ... Tjah, vent og se

Og så bliver det rigtig sjovt

Good luck.
--
FeZ

Fra : FeZ

Dato : 04-06-02 23:53

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> skrev i en meddelelse
> Det er så hudt jeg hvisker den 3. sidste mission for Tony Capriani

Tjah, så meget for min hukommelse
Flot af mig - mente selvfølgelig Salvatore Leone !
--
FeZ