MS Windows
briani 27239
DirectX muligvis totalt fucked up, eller o~
Fra : Christian

Dato : 04-06-02 22:54

Halløjsa ærede NG'ere

Jeg har et ganske stort problem med mit directX.

Jeg kører win2000pro, med et asus v6800deluxe (geforce256DDR).

Pludselig mener min directX diagnostic, at min maskine hverken understøtter
directdraw eller agp texture acceleration, hvilket den altid har kunnet
før.( den siger not available). Direct3d mener den dog er understøttet og
det er enabled. Jeg kan køre directdrawtesten vellykket, den mener dog
stadig at det ikke er understøttet.

Jeg har forsøgt at geninstallere directx(jeg bruger 8.1NT) det hælper ikke.

Jeg har forsøgt at geninstallere de nyeste detonatordrivere (28.32) dette
hjalp heller ikke.

Hvad fanden er der galt? Jeg har nemlig tidligere kørt med samme drivere og
directx version uden problemer, det skete efter en geninstallation af
win2000 tror jeg.

Et andet problem er at efter jeg har geninstalleret windows er alt mit
hardware stortset rykket over på irq 7, selvom 5, 10 og 11 er ledige.
mit grafikkort, netkort,USB-controller, ieee1394 controller,scsi-controller
og lydkort.

Kan jeg gøre noget ved det?
vh
Christian Haugwtz

Fra : N/A

Dato : 05-06-02 07:48

Fra : Christian

Dato : 05-06-02 07:48

Tak for tippet.

Det var Netmeeting der havde fucket det op.
Man skulle bare starte og lukke netmeeting, så fungerede alting perfekt
igen.