Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Javascript eller ej - det er spørgsmålet..~
Fra : Jens Didriksen

Dato : 04-06-02 22:29

Efter at have læst de andre javascriptspørgsmål igennem og stadig ikke
fattet en brik, drister jeg mig nu til at prøve igen

Altså: når jeg på en hjemmeside som f.eks.
http://www.vthul.dk/springtime.asp klikker på et foto for at få det op i
stort format, så kommer der en fejlmedelelse: der opstod en fejl på siden.

Er det ikke et javascript som ikke kan indlæses - eller hvad...??? Der står
da javascript.img nederst på statuslinien i browseren.

Mit java med bølgende søer og andet gejl fungerer fint. Men hvad mangler jeg
for at kunne forstøre disse fotos??

Takker og bukker

Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-02 01:19

Tue, 4 Jun 2002 23:29:07 +0200, skrev "Jens Didriksen"
<jens@didriksen.dk>:

>Er det ikke et javascript som ikke kan indlæses - eller hvad...??? Der står
>da javascript.img nederst på statuslinien i browseren.

Det er javascript og har ikke noget med java at gøre.
Normalt burde der ikke være problemer med det.
(jeg har heller ingen på den nævnte side)

Prøv at kig på indstillingerne under internetindstillinger =>
sikkerhed => cusom level (ved ikke, hvad det hedder på dansk).