[DVD] anbefaling: Le Pacte des loups
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-06-02 23:22

Jeg har for nyligt set Le Pacte des loups <http://us.imdb.com/Title?
0237534> og må lige anbefale den her i gruppen. Der er stil over den, en
god historie og nogen flot koordineret action.
Det var for mig interesant at se en Fransk action-film. Lydsiden er dybt
imponerende. DTS lyden tordner og alle 6 kanaler arbejder hårdt.
Hvis i skulle have lyst til en lidt anderledes action-film, så prøv
denne.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Heine Christensen

Dato : 05-06-02 21:06

På dansk Pagten
- og det er iøvrigt en fed film.

Med venlig hilsen
Heine Christensen

Fra : Lars Funck

Dato : 08-06-02 14:46

"Heine Christensen" <heine_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> På dansk Pagten
> - og det er iøvrigt en fed film.

Helt afgjort. Også selv om jeg synes den megen kung-fu action var lidt svær
at sluge i den setting. Men flot action!

MVH

Funck