netBEUI i DOS
Fra : Frans Jensen

Dato : 09-02-01 20:56

er det muligt at dele (share) drev i et netværk ved hjælp af
netBEUI når man kører med styresystem MSDOS 6.22

--
Filter: Postings With "Sv:" In Subjectline Are Redirected To /dev/null
I demand the right to keep and arm bears

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-02-01 21:05

Hej Frans Jensen <NOSPAM@jensen.subnet.dk>

>er det muligt at dele (share) drev i et netværk ved hjælp af
>netBEUI når man kører med styresystem MSDOS 6.22

IBM har noget netbøvs driver-snask til DOS, det er vist-nok buyware,
og hvorfor i al verden ønsker du dog det?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Frans Jensen

Dato : 09-02-01 21:58

On Fri, 09 Feb 2001 20:05:02 GMT, Lars Kim Lund
<larskim@mail.com> wrote:

>Hej Frans Jensen <NOSPAM@jensen.subnet.dk>

>IBM har noget netbøvs driver-snask til DOS, det er vist-nok buyware,
>og hvorfor i al verden ønsker du dog det?

_det gør jeg heller ikke_

det er den "netværksuforsvarlige" på jobbet som skal bruge
oplysningen, da han har nogle gamle dos "dampmaskiner" i
netværket, og der er ikke pt. penge til en
opgradering/nyanskaffelse

svjv
er det noget med at Factorylink bare koster kassen pr. licens

Fra : Regnar Bang Lyngso

Dato : 10-02-01 00:43

In <961ljc$1pf$1@news.inet.tele.dk> Frans Jensen <NOSPAM@jensen.subnet.dk> writes:

>det er den "netværksuforsvarlige" på jobbet som skal bruge
>oplysningen, da han har nogle gamle dos "dampmaskiner" i
>netværket, og der er ikke pt. penge til en
>opgradering/nyanskaffelse

Det er en sjov øvelse

Den simple: brug Windows for Workgroups 3.11
Den sjove: <URL:http://www.wown.com/j_helmig/Dosservr.htm>

Kørte det så vidt jeg husker en overgang på en Commodore PC-10-III med
et NE1000-kort. Taget i betragtning, at maskinen også kørte BBS virkede
det ganske fornuftigt.

Knus
   Regnar

Fra : Frans Jensen

Dato : 10-02-01 06:00

On Fri, 9 Feb 2001 23:42:35 +0000 (UTC), rblyngso@daimi.au.dk
(Regnar Bang Lyngso) wrote:

<netBEUI i DOS>
>Den simple: brug Windows for Workgroups 3.11

der er ikke plads til win 3.xx

>Den sjove: <URL:http://www.wown.com/j_helmig/Dosservr.htm>

ser ud til måske at kunne bruges
tak