Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr SmartMedia kort til Olympus C220 Zoom
Fra : Janne og Søren

Dato : 04-06-02 21:08

Hej

Jeg står og skal havde købt et 128 Mb Smartmedia kort til Olympus C220 Zoom.
Kan jeg købe det billigste smartmedia kort på www.edbpriser eller er der
noget jeg skal være opmærksom på ????

Hilsen

Søren Rathje Jensen

Fra : emj

Dato : 04-06-02 22:40

Janne og Søren skrev i
<3cfd1e0a$0$78772$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg står og skal havde købt et 128 Mb Smartmedia kort til Olympus C220 Zoom.
>Kan jeg købe det billigste smartmedia kort på www.edbpriser

Ja, hvis du er ligeglad med panoramafunktionen, som kun følger med
Olympus egne (alt for dyre) smartmediakort

>eller er der
>noget jeg skal være opmærksom på ????
Du skal være opmærksom på, om det ikke er billigere at købe 2x64 MB
kort.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Johnny

Dato : 05-06-02 15:30

emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<apcqfu83ld4nders938jc8gmui4enft7h0@4ax.com>...
> [...]
> Olympus egne (alt for dyre) smartmediakort

> Du skal være opmærksom på, om det ikke er billigere at købe 2x64 MB

Hej
Jeg har købt billige kort hos http://www.fotografisk.dk/ som fungerer
helt perfekt.
Hvis du vil ha´ panorama funktionen med, er det ret nemt at foretage
er lille rettelse i kortet så det fungerer med panorama.
Lad mig høre hvis du vil vide mere om dette.
/Johnny

Fra : emj

Dato : 05-06-02 17:07

Johnny skrev i <f810260f.0206050630.7d476ba0@posting.google.com>:

>Hvis du vil ha´ panorama funktionen med, er det ret nemt at foretage
>er lille rettelse i kortet så det fungerer med panorama.
>Lad mig høre hvis du vil vide mere om dette.

Det vil jeg da meget gerne have opskriften på.
Hilsen emj

Fra : Tom Wagner

Dato : 05-06-02 17:26

On Wed, 05 Jun 2002 18:07:24 +0200, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det vil jeg da meget gerne have opskriften på.

Se fx her:
http://www.geocities.com/roberthaus/pan/

Men jeg har svært ved at se, at det skulle være umagen værd. Hvor
mange panoramaer tager man på én dag?
Hvis man tager sit originale Olympus Smartmedia-kort med, har man vist
som regel nok af panorama-mulighed.

Tom

Fra : Janne og Søren

Dato : 05-06-02 19:58

Hej Johnny

Jeg vil meget gerne vide noget mere om Panorama funktionen, er det brugbart
og hvor mange billeder af denne type kan der ligge på det 8 Mb kort der
følger med. Jeg har set at man skal købe Olympus kort hvis man skal havde
denne funktion, og de er dobbelt så dyre.

Hilsen

Søren Rathje Jensen

Fra : LR4669

Dato : 06-06-02 10:25

> Ja, hvis du er ligeglad med panoramafunktionen, som kun følger med
> Olympus egne (alt for dyre) smartmediakort

hvad er det nu lige panoramafunktionen er ?
hvorfor kan uorginale ikke håndtere denne funktion ?

/LR