Dyrlæger i Viby J
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-02 21:05

jubiiihubiiiihuuuuu

Ok vi har endelig fundet en lejlighed i Århus - nærmere betegnet i Viby *S*
Vi overtager lejligheden d. 1/8 - så inden længe skal vi så også finde ud
af, hvaffor en dyrlæge misserne skal ha'.
Så hvem kan I anbefale?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : AEK

Dato : 04-06-02 21:11

Jeg flytter til Haderslev om 24 dage - Er der nogle i gruppen , der kender
en der ?

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-02 21:35

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> Jeg flytter til Haderslev om 24 dage - Er der nogle i gruppen , der kender
> en der ?

Yep da, Dyrehospital Hejsager
Dyreklinikken
Jomfrustien 7
74531753

alle dage unt onsdag mellem 14 - 17
Bare en klinik til aftalte besøg og foder men genialt placeret
ikke mere end ca 100 m fra rutebilstationen, næsten midt i byen.

ellers samme
Dyrehospital Hejsager
Fredeshøj 1, hejsager 74571252

Og så Haderslev Dyrehospital
Ole rømersvej 7 74532353 & 74525591

Men der er flere, de to her er lige dem jeg selv har erfaring med..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 04-06-02 22:03

> [...]
> Vi overtager lejligheden d. 1/8 - så inden længe skal vi så også finde ud
> af, hvaffor en dyrlæge misserne skal ha'.

Hej Joan.

Tillykke med lejlighed! Jeg kender kun 1 dyrlæge i Viby; det er den gode hr.
Breth, som absolut *ikke* kan anbefales! Men der er nok andre, ellers er der
gode dyrlæger i Åbyhøj og Brabrand.

Mvh. Line

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-02 22:06

> [...]
hr.
> Breth, som absolut *ikke* kan anbefales! Men der er nok andre, ellers er

Ja ham skal vi ikke ha med at gøre da, det sku da lige være for at gi ham et
spark et bestemt sted

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-02 23:11

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> writes:

> Ja ham skal vi ikke ha med at gøre da, det sku da lige være for at gi ham et
> spark et bestemt sted

Vel på forsiden af bagdelen med spidse sikkerhedssko..

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-06-02 00:30

Hej Joan.

Tillykke med lejligheden (Tak for mailen; Jeg skal nok lige få skrevet
tilbage).

Du skal holde dig langt væk fra Viby Dyreklinik på Skanderborgvej. Det er
nemlig (som allerede skrevet) Jens Breth's.
Men der ligger endnu et dyrehospital i Viby: Aarhus Dyrehospital på
Viaduktvej. -Det ligger lidt længere ude ad Skanderborgvej og så til venstre
et par gange. Jeg var der for et års tid siden med Sofus og fik en god
behandling. De har -vist som de enste i Århus- også åbent lørdag formiddag,
og det var derfor, jeg havnede derude med Sofus; -Han valgte nemlig at få
betændelse i en tå på en lørdag

Men ellers kan jeg jo (som altid) anbefale Abild Dyreklinik. Jeg tager selv
turen til Gl. Brabrand, selvom Åbyhøj egentlig ligger meget tættere på.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-02 14:38

Hej Katrine

Det dyrehospital på Viaduktvej - ligger sørme ikk så langt fra hvor vi skal
bo.
Og kan næsten se derover fra jobbet *G*
Jeg tror vi har valgt et rigtigt godt sted at bo så

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 05-06-02 18:09

"Joan Frederiksen" skrev
> [...]
> bo.
> Og kan næsten se derover fra jobbet *G*
> Jeg tror vi har valgt et rigtigt godt sted at bo så

Det tror jeg også, for så kan jeg nemlig hurtigt cykle over til dig *S*
Og der er direkte bus også; Kun 12 minutter herfra til Viby Torv *S*

Jeg har lige opdaget at Aarhus Dyrehospital har en hjemmeside. Den er
her:
http://www.aarhusdyrehospital.dk

Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-02 18:21

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og der er direkte bus også; Kun 12 minutter herfra til Viby Torv *S*
>
> Jeg har lige opdaget at Aarhus Dyrehospital har en hjemmeside. Den er

Jeps den kom jeg lige i tanke om at jeg havde liggende i foretrukne

Og jaaaaaaaaa så kan vi rigtigt besøge hinanden *S*
Glæder jeg mig til

Hilsner fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 05-06-02 21:32

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror vi har valgt et rigtigt godt sted at bo så

Hej Joan

Så får du jo heller ikke langt til Viby Folkebibliotek hvor JYRAK's
studiekreds holder møder.
Det første møde efter du er flyttet er den 26. august kl.19.00 hvor dyrlæge
Jørgen Mikkelsen fra Åbyhøj Dyreklinik fortæller om adfærdsproblemer hos
indekatte.
Vel mødt.

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Kate

Dato : 05-06-02 10:44

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Ok vi har endelig fundet en lejlighed i Århus - nærmere betegnet i
> Viby *S*

Tillykke, Joan. Åh, det bliver skønt for dig at du så ikke skal op før
hønsene mere.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-02 10:56

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse

> Tillykke, Joan. Åh, det bliver skønt for dig at du så ikke skal op før
> hønsene mere.

Ja vi glæder os helt vildt - og jeg svæver på en sky. Når vi engang er
flyttet, får jeg 10 min. gang til jobbet. Det kan bare ikke blive bedre

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-06-02 13:04

Det var godt at i fik lejligheden.....tilllyke med det så behøver du
ikke komme så tidligt op mere:

Ja jeg kender ikke nogen dyrlæger i Viby men kan også anbefale Abild
Dyreklinik i Brabrand som jeg er rigtig glad for.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Christina K

Dato : 05-06-02 16:24

Hej Joan

Jeg vil da bare sige tillykk! med lejligheden, jeg ved fra sikre kilder
at det ikke er nemt at finde lejlighed i Aarhus *GG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Joan Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adj6ga$403$1@sunsite.dk...

Fra : Allan Johansen

Dato : 08-06-02 00:06

> [...]
> Vi overtager lejligheden d. 1/8 - så inden længe skal vi så også finde ud
> af, hvaffor en dyrlæge misserne skal ha'.

Hej Joan

Vi benytter Åbyhøj dyreklinik, Jørgen Mikkelsen
http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/ .
Åbyhøj Dyreklinik har blandt andet en god vagtordning med de nedenstående
dyreklinikker.

Men jeg kan også sagtens anbefale Højbjerg Dyreklink, Gudrun Frantsen
http://www.hoejbjergdyreklinik.dk/, som fjernede en negl på min Dobermann.

samt

Abild Dyreklinik
(Hobbydyr)