Magnum Reklame
Fra : Martin Sjøberg

Dato : 04-06-02 15:46

Hejsa!

Jeg går ud fra at de fleste har set Magnum (is) reklamen, hvor et rimeligt
hårdt band spiller i et studie, og lydmanden hapser sig en magnum og skruer
op for noget mindre larmende musik. Nu kommer spørgsmålet...

Hvad hedder det band, der spiller i studiet?!

På forhånd tak,

Martin Sjøberg

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-06-02 15:56

In an article of 4 Jun 2002 Martin Sjøberg wrote:

> [...]
> op for noget mindre larmende musik. Nu kommer spørgsmålet...
>
> Hvad hedder det band, der spiller i studiet?!

Det spørgsmål har været oppe her i gruppen for kort tid siden. Prøv at kig
tilbage og se svaret. Brug evt. http://groups.google.com

--
Uffe Holst

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 04-06-02 15:58

> Hvad hedder det band, der spiller i studiet?!

Lige for at svare på mit eget sprøgsmål:

Jeg fandt det på Troels' udmærkede side

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/

Svaret er "Real Feel"

Og de spiller nummeret "No Solution"

Fra : rectum moses

Dato : 04-06-02 17:05

"Martin Sjøberg" <martin@sjoeberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skruer
> op for noget mindre larmende musik. Nu kommer spørgsmålet...
>
> Hvad hedder det band, der spiller i studiet?!

I følge http://home.freeuk.com/realfeel/ hedder bandet Reactor og nummeret
Institution.

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 05-06-02 12:40

> I følge http://home.freeuk.com/realfeel/ hedder bandet Reactor og nummeret
> Institution.

hmm... meget mystisk, men tak for informationen...

Fra : Troels

Dato : 05-06-02 13:00

> hmm... meget mystisk, men tak for informationen...

Bandet hedder altså Reactor og ikke Real Feel? (Hvor kom det navn egentligt
fra?)

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-06-02 06:18

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Bandet hedder altså Reactor og ikke Real Feel? (Hvor kom det navn
egentligt
> fra?)

Der var en i gruppen der undersøgte det hos Frisko og fik en mail tilbage
med de oplysninger. Måske bandet hed Real Feel dengang, men har skiftet navn
efterfølgende. Webadressen kunne jo tyde på det.....
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 08-06-02 22:00

> [...]
navn
> efterfølgende. Webadressen kunne jo tyde på det.....

Jeg har haft fat i en fra Frisko idag... de siger det hedder Real Feal og
nummeret hedder No Solution, hvilket var specielt lavet til reklamen. De har
pt. intet album ude.

Martin Sjøberg