Enhver opdrætters drøm
Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-06-02 12:15

Er det ikke herligt at se en af sine voksne mislinger af eget opdræt omtalt
sådan, man vokser 3 meter (og bliver slank og flot, hihi):

Men Mella, tappade fullständigt andan, *gosh* vilken sessa :)
Vilken färg, vilken päls...och vilka ögon !!! *suck*
Jag har mött en dronning idag... Blivit vägd och befunnen för lätt :)) Men
vad gör det... Hur många får träffa en uppenbarelse... bara undrar ?

/ anci *svårt tagen*

Fast det medges gärna att Mella var *suck* nå't alldeles speciellt :) Tiggr
också såklart, men där har jag ju bror'en att gosa me' :))) Men Mella,
hennes ögon kommer jag att drömma om inatt, om jag får bestämma :)

Dronninger pläger göra det... när dom ser ner på oss vanliga kattslavar
;)))))

Hon är så.. så... fullständigt... ja, obeskrivligt läcker fröken Mella :))
och det tror jag hon vet ;)

Till henne törs man väl inte besvära om en nospuss ?? Nähä nä... *hmm* En
liten puss på tassen, kanske... pliiis

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats