Base Dome Plus (outwell)
Fra : karina22

Dato : 04-06-02 11:04

Jeg ved godt det ikke er det nyeste model, men det er lige sådan et telt
jeg står og mangler.

Hvem forhandler dette telt endnu???

Mvh

Karina

http://www.kandu.dk/

Fra : Stoney

Dato : 15-06-02 22:01

Hej Karina

Det er et supergodt telt - jeg har selv haft et.
Jeg har lige set at det netop i denne uge er på tilbud i Bilka til 1.999,-

Se fotos af alle ugens tilbud på
http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index?openagent&parm=05253avis.nsf
/doc/side1?opendocument

og kig under sport & fritid.

Ha' en kanongod sommerferie med en masse oplevelser.
Steen

Fra : Janne og Søren

Dato : 16-06-02 08:10

Isabellea Campingcenter i Vejle kører tilbud på disse telte. Og da vi købte
vores telt var de 300,00 Kr. billiger.

Hilsen

Søren Rathje Jensen

Fra : Karina Jensen

Dato : 16-06-02 11:56

"Stoney" <stb@trustme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Karina
>
> Det er et supergodt telt - jeg har selv haft et.
> Jeg har lige set at det netop i denne uge er på tilbud i Bilka til 1.999,

Jeg tror du forveksler to telte, det Bilka har til salg er et Family dome
plus og ikke et Base dome plus. Jeg har selv et Base dome plus og synes der
er stor forskel på de to telte. Base dome plus har imodsætning til Family
dome plus fast bund i hele teltet, vinduer i taget og en række andre ting.
Jeg tror ikke Base dome plus laves mere, da det ikke længere er på Outwells
hjemmeside og ikke findes i butikkerne mere - såvidt jeg ved. Hvilket undre
mig, da jeg synes Base dome plus helt klart er det beste telt. Men jeg ved,
at de ind imellem er tilsalg i "Den Blå Avis" eller "Gul og Gratis".

En anden Karina