Så er der bestilt tid...
Fra : Mette Svangren

Dato : 04-06-02 10:27

Så er festen snart slut for værkstedsmivernes mødre. Mormis, som har det
ældste kuld, har netop fået en tid hos vores dyrlæge til sterilisering d.
17. Og så går der yderligere en måneds tid, før det bliver Stribemis' tur.
Rart at have det på plads!

Desværre går det trægt med at finde hjem til de små, men vi har da stadig
nogen tid at løbe på.

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 04-06-02 12:29

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Så er festen snart slut for værkstedsmivernes mødre. Mormis, som
> har det ældste kuld, har netop fået en tid hos vores dyrlæge til

Nu har jeg sat lidt ind på Torties konto til hjælp for
værkstedsmisserne.

Kate

Fra : Pernille Scharff

Dato : 04-06-02 12:49

*STØN* er der en af jer der lige gider gentage kontonummeret for os der
bare er overordentlig sløve??

/Pernille

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-06-02 13:28

til jer overordentlig sløve, Pernille *GG*
her er det igen Danske Bank Maribo afd.

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Pernille Scharff

Dato : 04-06-02 15:19

Tak skal du have, så har mislingerne også overført deres økonomiske
bidrag til Værkstedsmiverne...

/Pernille

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-06-02 17:46

Marianne Hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
> til jer overordentlig sløve, Pernille *GG*
> her er det igen Danske Bank Maribo afd.
> 4875 4875976958

Jeg skrev ikke Danske Bank Maribo afd. men kun reg. og kontonummer!

Men jeg håber da, at pengene er nået frem, jeg overførte dem i lørdags!

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-06-02 20:10

Hej Eva
Det er godt nok, regnr. er for den ene afdeling, det er
mere af hensyn til dem der vil gå ned og sætte dem
ind direkte i den bank kontoen er i

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-06-02 20:57

> Hej Eva
> Det er godt nok, regnr. er for den ene afdeling, det er
> mere af hensyn til dem der vil gå ned og sætte dem
> [...]

Ok, det var godt at høre!

Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-06-02 13:26

Hej Mette
Hvis du sender mig dit kontonummer vil jeg overføre
500,ookr til dig fra Tortie-kontoen.