MS Windows
briani 27239
hvad hedder ....
Fra : Æ synnejy

Dato : 04-06-02 10:05

Altså jeg kender en som var begyndt at formatere (5 %) sin harddisk om kom
i tanke om det var en vigtig fil som han skulle have brændt på en cd. Han
formatere sin computer i dag og mangler den fil til på fredag.

Hvad hedder det program som kan gendanne windows eller resten af den og få
fat på den fil ( hvis den ikke er væk) som han gerne ville have.
Jeg kan ikke huske hvad programmet hedder og ved at den eksisterer. Jeg
ville være super glad hvis i ville hjælpe mig hvad programmet hedder og
eventuelt en links eller flere hvor jeg kan læse om dette

På forhånd tak
Spokie

Fra : rivendale

Dato : 04-06-02 10:35

Prøv med "File Scavenger"

Fra : Mic. Nielsen

Dato : 04-06-02 11:53

GetDataBack er eminent til dette, husk at du skal have et "andet" drev til
at gendanne på....hvis det kun er en enkelt fil vil dit A drev være ok....

Fra : Æ synnejy

Dato : 05-06-02 03:23

Takker for oplysninger, men en links måske også hvordan de virker ville være
kanon

Fra : Æ synnejy

Dato : 05-06-02 03:41

Glem bare hvad jeg skrev har fundet GetDataBack med serie nr oxo nu ved
jeg at det er en der bliver glad.

Men takker igen for hjælpen

Fra : søren

Dato : 05-06-02 08:58