Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til Canon EOS 500n og Speedlite 420E~
Fra : Jan Nielsen

Dato : 04-06-02 08:51

Hej gruppe

Dette er første gang, jeg skriver hér. Jeg har et par spørgsmål, som nogle
af jer forhåbentlig kan hjælpe mig med.

Jeg har netop købt en Speedlite 420EX flash til mit Canon EOS 500n. Nu skal
jeg have anskaffet mig Stofen Omni Bounce og Two-Way Bouce.

- Er der nogen der ved, hvor jeg køber det billigst?

Desuden skal jeg have mulighed for at frigøre flashen fra huset. Jeg har
læst mig frem til at jeg skal købe en Camera Shoe Cord 2. Men jeg er i tvivl
om det er den rigtige model i forhold til hus/flash.

- Kan jeg få lidt råd/vejledning?

Mvh / Jan

Fra : John

Dato : 04-06-02 17:49

"Jan Nielsen" <jan_bjarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tvivl
> om det er den rigtige model i forhold til hus/flash.

Det er den rigtige model, MEN:

Jeg vil lige advare dig om, at camera shoe cord 2 i DK koster den nette sum
af 775,-.

Jeg har set den i et engelsk blad til £35 ca = 400,- kr

-
MVH
John K Hansen
dk.fritid.foto@jkhansen.dk
www.jkhansen.dk

Fra : Jan

Dato : 05-06-02 10:49

Tak for hjælpen...

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

Fra : Pico

Dato : 04-06-02 17:14

Jan Nielsen wrote:
> [...]
> Nu skal jeg have anskaffet mig Stofen Omni Bounce og Two-Way Bouce.
>
> - Er der nogen der ved, hvor jeg køber det billigst?

Jeg ved ikke om man kan kalde det billigt, men efter min opfattelse er FotoC
> [...]

> har læst mig frem til at jeg skal købe en Camera Shoe Cord 2. Men jeg
> er i tvivl om det er den rigtige model i forhold til hus/flash.

Jeg ville hanke op i Canonen og blitzen og så gå ind til en "ordentlig"
fotoforretning og prøve kablet. Du kan også få en god vejledning der.
Pico

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-06-02 18:09

> [...]
tvivl
> om det er den rigtige model i forhold til hus/flash.

Jeg købte kablet hos http://www.ny-camera.com/ i Tyskland.

Skriv til graham@ny-camera.net - han er englænder og en meget flink fyr -
forsendelsesprsien fra firmaet er meget rimelig - hils ham gerne fra mig

Hvis det ikke lige er på oversigten på nettet så skaffer de det gerne.
Betal med kort - no problemos!
Mvh. Dan ANdersen

Fra : Jan

Dato : 05-06-02 18:50