MS Windows
briani 27239
Opstartbillede i XP
Fra : Andy Dufresne

Dato : 04-06-02 08:40

I windows 9x kan man ændre opstartbilledet ved at ændre filen logo.sys
(eller hvad det nu lige er den hedder) Kan man gøre det samme i Windows
XP?? - I givet fald, hvordan gør man det så?

Fra : Martin K

Dato : 04-06-02 09:04

Andy Dufresne wrote:
> I windows 9x kan man ændre opstartbilledet ved at ændre filen logo.sys
> (eller hvad det nu lige er den hedder) Kan man gøre det samme i
> Windows XP?? - I givet fald, hvordan gør man det så?

Jeg ved ikke lige hvordan man gør, da jeg selv kører med Win2000. Men jeg
har set at themexp.com har en masse splashscreens, så mon ikke der er en
vejledning der også...?

--
Martin K

Fra : Andy Dufresne

Dato : 04-06-02 09:09

Hmmm... Nå jeg skriver det link i browseren, kommer jeg tiol noget der
hedder TopThemes.com, og DER kan jeg da ikke finde nogle splash-screens, jeg
er jo sikkert ikke for klog, så kan du ikke hjælpe mig på vej med, hvor de
er?

Fra : Martin K

Dato : 04-06-02 09:27

Hmmmm.... nå, vi ændrer lige lidt på linket http://www.themexp.org/

Læs desuden: www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Martin K

Fra : Andy Dufresne

Dato : 04-06-02 10:46

Mange tak, det var straks MEGET bedre!

Fra : Madsen

Dato : 04-06-02 12:15

Andy Dufresne skrev:

> Mange tak, det var straks MEGET bedre!

Lige borset fra Martins:
Læs desuden: www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ;)

Madsen.

Fra : Andy Dufresne

Dato : 04-06-02 12:38

Hvad var der nu galt med den?

Fra : Martin K

Dato : 04-06-02 13:05

Andy Dufresne wrote:
> Hvad var der nu galt med den?

Klip venligst det fra du ikke svarer på, samt svar *under* spørgsmålet -
ikke over!

--
Martin K

Fra : Ole C

Dato : 04-06-02 20:16

Det er da en frygtelig energi der efterhånden bruges på at snakke om
citatteknik i denne gruppe........

Fra : Hagman

Dato : 04-06-02 20:27

> Det er da en frygtelig energi der efterhånden bruges på at snakke om
> citatteknik i denne gruppe........

He he, enig med Ole C :)

Fra : Martin K

Dato : 04-06-02 21:55

Ole C wrote:
> Det er da en frygtelig energi der efterhånden bruges på at snakke om
> citatteknik i denne gruppe........

Hvis ingen nævner noget, bliver intet nogensinde ændret Og det er nok
lige så meget i denne gruppe som i de andre edb-grupper.

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 04-06-02 13:03

Andy Dufresne skrev:

> Hvad var der nu galt med den?

Det Martin og jeg hentyder til er at du svarer ovenover det du citerer
på og medtager alt fra det forrige indlæg. Det er slet ikke nødvendigt
og er med til at gøre dine indlæg meget uoverskuelige, som beskrevet på
linket.

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 05-06-02 07:39

"Andy Dufresne" <andy-dufresne@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

> I windows 9x kan man ændre opstartbilledet ved at ændre filen logo.sys
> (eller hvad det nu lige er den hedder) Kan man gøre det samme i Windows
> XP?? - I givet fald, hvordan gør man det så?

Du kan prøve disse 2:
http://www.bootxp.net/
http://www.angelfire.com/oh4/cyberbobtechnology/boottut.htm

mvh Leony..........Se mit casemod: