MS Windows
briani 27239
Visning af filer i XP
Fra : Spinner

Dato : 04-06-02 08:25

Jeg VIL se filerne i _under visning_ OVERSIGT

Alligevel ændrer XP dette "dagligt" til bla. STORE IKONER, DETALJER og hvad
der ellers er derinde?

Hvorfor gør XP det...den laban...

Spinner

Fra : Madsen

Dato : 04-06-02 12:16

Spinner skrev:

> Jeg VIL se filerne i _under visning_ OVERSIGT
> Alligevel ændrer XP dette "dagligt" til bla. STORE IKONER,
> DETALJER og hvad der ellers er derinde?
> Hvorfor gør XP det...den laban...

Godt spørgsmål. Lad os håbe at SP1 i efteråret løser det problem.
Jeg kæmper også med det.

Madsen.

Fra : goofy

Dato : 04-06-02 14:25

Hej
Du behøver ikke at vente på en opdatering
Start stifinder vælg funktioner derefter mappeindstillinger og så er det
blot at læse og prøve

Steen

Fra : Madsen

Dato : 04-06-02 16:06

goofy skrev:

> Jeg har læst dit PS, men du bliver nødt til at skære det ud i pap
> for mig, jeg forstår ikke hvad jeg har gjort forkert

Hej Steen,

Jeg ved ikke om jeg kan forklare det ret meget bedre end hvad der
allerede er beskrevet på siden, men jeg kan da forsøge.

Denne gang har du trods alt svaret under det jeg har skrevet, men du
har manuelt indsat >-tegnene foran det du selv har skrevet og det er
ikke nødvendigt. (Jeg har manuelt slettet dem igen).

Det linket prøver at fortælle er, at du ikke behøver at medtage alt
fra det forrige indlæg når du svarer på et indlæg i en nyhedsgruppe.
Dine indlæg bliver meget mere overskuelige hvis du kun medtager det
du svarer på og skriver din tekst under det du svarer på. Der er nogle
eksempler på <www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Jeg tillader mig at lave et XFUT til gruppen news:dk.admin.netikette
da debat om citatteknik egentlig ikke hører hjemme i Windows-gruppen.
XFUT betyder at dette indlæg havner i news:dk.admin.netikette og i
Windows-gruppen, men svar til indlægget vil havne i netikette-gruppen.
Vi kan fortsætte tråden dér, hvis du har yderligere spørgsmål eller
kommentarer til emnet.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-06-02 14:28

goofy skrev:

> Du behøver ikke at vente på en opdatering
> Start stifinder vælg funktioner derefter mappeindstillinger og så
> er det blot at læse og prøve

Som WinXP glemmer igen i mit tilfælde.

Fra : goofy

Dato : 04-06-02 15:26

Hej Madsen

> PS. Se gerne: <www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

> Jeg har læst dit PS, men du bliver nødt til at skære det ud i pap for mig,
jeg forstår ikke hvad jeg har gjort forkert
Steen Vinbæk