GetRight, DU Meter - Hvad Er Korrekt?
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 09-02-01 19:21

NG,

Hvordan kan jeg på den bedst mulige måde måle den præcise hastighed på min
CyberCity 384/128 DSL linie?
Jeg har brugt programmet DU Meter i et stykke tid, men jeg ved ikke helt om
den er så god som først antaget. Den kommer nemelig nogen gange med udsving
lidt over 48 k/s, hvilket ikke skulle kunne lade sig gøre med en downstream
på kun 384?
Imens GetRight udtrykker en hastighed på 38 k/s ved en download kan DU Meter
f.eks. vise 43 k/s.
Kan man overhovedet stole på nogen af disse programmer nu, hvor de alle
sammen viser noget forskelligt?

Tak for hjælpen.

(@@)
-----o00o-(_)-o00o-------------