Release party for Bowie's nye plade
Fra : Martin Thillerup

Dato : 03-06-02 22:13

Jeg fandt lige det her på Vega's hjemmeside http://www.vega.dk/ . Det vil
nok interessere bowie-fans'ne herinde.

"DAVID BOWIE RELEASE PARTY

Live: David Bowie Experience

I anledning af Bowie's 'Heathen', der udkommer 10. juni, holder DAVID BOWIE
EXPERIENCE & Sony Music releaseparty for den ny CD. Tributebandet, DAVID
BOWIE EXPERIENCE, har, som de første, fået cd'en, og vil under koncerten
spille flere af de helt nye numre. Herudover vil der være konkurrencer, den
nye plade vil blive spillet og der vil være after-disco.

Entré 80 kr. + gebyr"

Jeg vil understrege, at jeg ikke har noget at gøre med hverken Sony, bandet
der spiller eller David Bowie (Desværre ;)

Hilsen Martin, der næsten ikke kan vente på den ny cd

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-06-02 22:28

"Martin Thillerup" <thillerup@get2net.dk> wrote in message
[snip]
> Hilsen Martin, der næsten ikke kan vente på den ny cd

Og den er bare for fed !
--
Torben, der heller ikke kunne vente på den, men fik fat på den alligevel ;)
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Martin Thillerup

Dato : 03-06-02 22:35

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote in message
> Og den er bare for fed !
> --
> Torben, der heller ikke kunne vente på den, men fik fat på den alligevel
;)

Snyd... øv

Martin der sidder og er grøn af misundelse

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-06-02 22:54

> "Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote in message
> ;)
>
> Snyd... øv
>
> Martin der sidder og er grøn af misundelse

Prøv selv at få fat på den......audiogalaxy har den liggende, det var der
jeg fik fat i den. Men købes - det skal den jo alligevel !
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/