tæller
Fra : Jørgen Søndergaard

Dato : 09-02-01 19:20

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man sætter en tæller ind, hvor man
kan se hvor mange der har været inde på siden

Hilsen
Jørgen
http://home19.inet.tele.dk/jso

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 09-02-01 19:46

Jørgen Søndergaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man sætter en
> tæller ind, hvor man kan se hvor mange der har været
> inde på siden

Mulighed 1:

Find et firma, som udbyder gratis tællere - f.eks.:
http://www.thecounter.com , eller
http://www.counter4all.dk

Opret en konto - kopier den angivne HTML kode ind på dit eget site - voilá!

Mulighed 2:

Undersøg om din udbyder giver dig adgang til et standard CGI-script, som tæller
antallet besøgende - det er blandt andet tilfældet for get2net - og sikkert
flere.

Mulighed 3:

Undersøg om din udbyder giver dig adgang til online statistik, eller logfiler,
som du selv kan analysere. Det er mere avanceret og præcist end mulighed 1, og
så bliver dine sider også lidt hurtigere, da du ikke skal have ekstra koder på
alle dine sider.

Mvh
Jonas

Fra : Neo.dk

Dato : 10-02-01 14:47

UPS ! - Nå jeg prøver igen !

Du kan bruge en tæller fra www.add2.net den er helt ny. Den er vist dansk -
giver et meget detaljeret overblik over dine besøgende og deres vaner. en
STOR fordel mere er at tælleren kan være skjult fra de besøgende, og
derudover er den total nem at bruge !!

Mvh Carsten