Trådløs telefon og skillefilter
Fra : Allanm.dk

Dato : 03-06-02 22:06

Ved ikke om jeg er OT men prøver.

Min søster har fået ADSL hos orange / mobilix . Så vidt jeg ved foregår det
med et skillefilter på den
oprindelige telefonlinje.
De første par måneder var der ingen problemer, udover deres
opstartsproblemer.

Nu er der kommet en masse støj på en trådløs telefon hvilket er blevet endnu
værre efter en opgradering til 2 Mbit.

Kan det have nogen sammenhæng ?? Ifølge orange kan det ikke !

Allan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-06-02 22:27

"Allanm.dk" <vogn33@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Min søster har fået ADSL hos orange / mobilix . Så vidt jeg ved
foregår det
> med et skillefilter på den
> oprindelige telefonlinje.

Så vidt jeg husker skal der et filter i hvert stik i huset, har I det?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Allanm.dk

Dato : 03-06-02 22:51

> foregår det
>
> Så vidt jeg husker skal der et filter i hvert stik i huset, har I det?

Godt spørgsmål - Jeg har ikke selv set installationen.

Efter hvad jeg husker fra en telefonsamtale blev der sat 1 skillefilter op
der hvor ledningen kommer ind i lejligheden.

Så vil jeg gætte op at det dækker alle stikkene ?

Allan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-06-02 23:35

> Efter hvad jeg husker fra en telefonsamtale blev der sat 1
skillefilter op
> der hvor ledningen kommer ind i lejligheden.

Så er det ikke det system mobilix reklamerede for

> Så vil jeg gætte op at det dækker alle stikkene ?

Hvis alle husets telefonstik forbundet efter dette, ja

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content