Kvalitets sexspil!
Fra : Wildthing21

Dato : 03-06-02 20:39

Hejsa derude!!!

Okay der må da være en godt sexspil derude og nogle der kender til dem! Jeg
snakker ikke om de små hvor du enten kan bruge pik eller hånd og hvor de
samme handlinger finder sted! Jeg snakker om større spil evt med både SM
kælder og mange forskellige muligheder. Jeg ved at der findes et
betalingsspil på nettet som indeholder disse ting men synes det er for dyrt
hvis det alligevel ikke er noget. Så kom gerne med nogle spil navne og jeg
vil være taknemmelig...

--
OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

THANK GOD 4 the little difference
Especially when it is not that little!!

< OoO >
______ ooo __ ooo____________

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Fra : Annette Skovbon

Dato : 07-06-02 13:33

Prøv med en kæreste...

Fra : Herold

Dato : 07-06-02 14:42

> Prøv med en kæreste...

Hvad er high-scoren på sådan en?

Fra : Ink

Dato : 07-06-02 14:54

On Fri, 7 Jun 2002 12:33:28 +0000 (UTC), "Annette Skovbon"
<barbara_jordfed@chicks.dk> wrote:

>Prøv med en kæreste...

Så så Annette, du ved vist ikke hvad et sådan et "hunkøn" koster i drift.. : D

Et computer spil er helt klart billigere, og nemmere.

Men om kvalitets sexspil findes ved jeg ikke. Men der må da være demo'er man kan
downloade, og "spille" før man køber??

Prøv evt. at søge på http://www.google.com (Er det kun min der er blevet
hollansk ??)
--
Henrik

Fra : Herold

Dato : 07-06-02 15:34

> Prøv evt. at søge på http://www.google.com (Er det kun min der er blevet
> hollansk ??)

Min blev også, men jeg troede det var fordi jeg havde været et smut til USA
med den bærbare (as good an explanation as any ;))

Den er ok nu. Prøv med www.google.com/dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 07-06-02 20:51

> Så så Annette, du ved vist ikke hvad et sådan et "hunkøn" koster i drift.. : D
Du siger noget *GG*
> Et computer spil er helt klart billigere, og nemmere.
Men en kæreste udfører ikke nær så mange ulovlige handlinger

> Men om kvalitets sexspil findes ved jeg ikke. Men der må da være demo'er man kan
> downloade, og "spille" før man køber??
Jeg stemmer nu for den ægte vare. - eller FufMe

> Prøv evt. at søge på http://www.google.com (Er det kun min der er blevet
> hollansk ??)
Min havde også hollændersyndromet, men virker på forunderlig vis igen.

--Annette

Fra : Jens S

Dato : 07-06-02 22:46

> Men en kæreste udfører ikke nær så mange ulovlige handlinger

Min gør

Jens

Fra : Annette Skovbon

Dato : 07-06-02 23:41

> Min gør
Så er det vist på tide med en genstart

-Annette

Fra : arc@na

Dato : 18-06-02 01:54

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in

> Prøv med en kæreste...

Det er lettere at få computeren til at holde mund... )

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 18-06-02 01:56

"Wildthing21" <NoAdressYet@nothing.com> wrote in

> Okay der må da være en godt sexspil derude og nogle der kender
> til dem! Jeg snakker ikke om de små hvor du enten kan bruge pik

Har du prøvet en ganske almindelig spiller? You know, "Forhud, come
back to me"? Så sparer du desuden 12.000 kroner til en ordentlig PC.

--
Hama hama zoot zoot - anam nam
arc@na

Fra : FeZ

Dato : 18-06-02 17:01

"arc@na" <always@device.null.gov> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet en ganske almindelig spiller? You know, "Forhud, come
> back to me"?

Har hørt at version 2.0 er endnu bedre:
Sæt dig på hånden 5-10 minutter og gå igang - det
skulle føles helt fremmed
Ikke at jeg selv kender noget til det naturligvis
--
FeZ

Fra : arc@na

Dato : 19-06-02 00:06

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> wrote in

> Har hørt at version 2.0 er endnu bedre:
> Sæt dig på hånden 5-10 minutter og gå igang - det
> skulle føles helt fremmed
> Ikke at jeg selv kender noget til det naturligvis

I version 3.0 anbringer man en kalvelever mellem ribberne på
varmeapparatet, og så er det bare at gå til den!

arc@na

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 19-06-02 08:14

On 18 Jun 2002 23:05:59 GMT, "arc@na" <always@device.null.gov> wrote:

>I version 3.0 anbringer man en kalvelever mellem ribberne på
>varmeapparatet, og så er det bare at gå til den!

I v4.0 anbringer man en høne med hovedet i øverste kommodeskuffe,
sådan at skuffen står på klem, giver hønen en ordentlig tur, og lige
før det "store" øjblik knalder man skuffen helt i, det skulle efter
sigende være rigtig rart... har jeg hørt

/Flemming

Fra : @ndersson

Dato : 19-06-02 13:35

klip
> [...]
> før det "store" øjblik knalder man skuffen helt i, det skulle efter
> sigende være rigtig rart... har jeg hørt

Man kan også bare få fat i en kvinde med elepsi, og så tænde et
stroboskoplys

--
Hilsen Andy 2630

Når solen skinner er jeg helst ude at sejle www.brondbyhavn.dk/
Og når det regner spiller jeg DOD læs evt. www.dayofdefeat.dk

Fra : DWM

Dato : 19-06-02 15:45

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan også bare få fat i en kvinde med elepsi, og så tænde et
> stroboskoplys

Den va sjaw :)

/Kenneth Iversen

Fra : christian buhrkall

Dato : 18-10-02 10:24

"Flemming Sørensen" wrote:

> [...]
> før det "store" øjblik knalder man skuffen helt i, det skulle efter
> sigende være rigtig rart... har jeg hørt

tror du ikke dett skal være en and?
sådan nogen hønse kløer ser ud til at kunne lave en del ravage dernede
når de begynder at spjætte......

Fra : S3N80R

Dato : 18-10-02 11:09

On Fri, 18 Oct 2002 11:23:37 +0200, someone who claims to be christian
buhrkall <darkwing@hco.kollegienet.dk> wrote:

>tror du ikke dett skal være en and?
>sådan nogen hønse kløer ser ud til at kunne lave en del ravage dernede
>når de begynder at spjætte......

Hej Christian Buhrkall,

Jeg plejer at få min kone til at klippe benene af hønsene først !

S3N80R

Fra : christian buhrkall

Dato : 18-10-02 12:26

S3N80R wrote:

> Hej Christian Buhrkall,
>
> Jeg plejer at få min kone til at klippe benene af hønsene først !

det sku ellers føles rigtig godt når andens fødder dasker til nødderne når
du smækker skuffen i.....

Fra : arc@na

Dato : 19-10-02 05:07

christian buhrkall <darkwing@hco.kollegienet.dk> wrote in

> det sku ellers føles rigtig godt når andens fødder dasker til
> nødderne når du smækker skuffen i.....

Hmm. I har åbenbart ikke prøvet den med kalveleveren mellem ribberne på
varmeapparatet? OK, man kan bruge bacon, men det krævere et kraftigere
redskab - og læg flæskesiden på langs, HVIS i absolut SKAL prøve hard-
core-versionen.

arc@na

Fra : LowLifeDK

Dato : 18-10-02 19:48

> tror du ikke dett skal være en and?
> sådan nogen hønse kløer ser ud til at kunne lave en del ravage dernede
> når de begynder at spjætte......

Gaffatape,- Gaffatape er hemmeligheden. Brug rigeligt og du har hønen under
fuld kontrol til begges fornøjelse.

Low

Fra : arc@na

Dato : 19-10-02 05:07

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in

> Gaffatape,- Gaffatape er hemmeligheden. Brug rigeligt og du har hønen
> under fuld kontrol til begges fornøjelse.

Gaffatape? Det er sgu da til marsvin, din nød.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 19-10-02 05:09

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in

> Gaffatape? Det er sgu da til marsvin, din nød.

PS: Har du måske nogen sinde fået et blow-job af en kylling?

arc@na