MS Windows
briani 27239
XP kan ikke flytte filer ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 03-06-02 20:17

Jeg har et problem i XP Pro, som lyder følgende :

En par Divx filer på ca 690 MB ligger og fylder på harddisken.

Jeg bestemmer mig for at brænde dem ud...så langt, så godt.

Nu vil jeg så gerne se filmene igen, og nu kan jeg ikke flytte dem tilbage
på harddisken ??

Den flytter indtil der er ca. 10 sekunder tilbage, går i stå, og efter den
har stået sådan i et par minutter, melder den at der er opstået en ugyldig
MS-DOS funktion........Og så er det jeg studser lidt !!!

Hvad skal bruge DOS til, for at flytte en fil ??

Nogen der har en idé om hvad der kan være galt ??

Jan Rysz

Fra : Madsen

Dato : 03-06-02 20:25

Jan Rysz skrev:

> [...]
> efter den har stået sådan i et par minutter, melder den at der er
> opstået en ugyldig MS-DOS funktion........Og så er det jeg studser

Er din WinXP-installationen en opgradering af Win98, eller noget i den
stil?

Madsen.

Fra : Jan Rysz

Dato : 03-06-02 20:45

"Madsen" skrev >>

> Er din WinXP-installationen en opgradering af Win98, eller noget i den
> stil?

Nej, det er en ren installation !

Jan Rysz

Fra : Madsen

Dato : 03-06-02 21:04

Jan Rysz skrev:

> Nej, det er en ren installation !

Ok.

Madsen.

Fra : M.Kay

Dato : 03-06-02 21:25

I know it's awful, but Jan Rysz wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> [...]
>
> Hvad skal bruge DOS til, for at flytte en fil ??
>
> Nogen der har en idé om hvad der kan være galt ??

Er din disk partitioneret med fat32?
Prøv at fyre en scandisk af og måske fixet nogle fat-tabeller.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie