Kullen
Fra : J@n

Dato : 09-02-01 15:21

Hej - er der nogen der ved om man må fiske fra kysten på Kullen?

Hilsen J@n

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 09-02-01 19:17

J@n skrev i meddelelsen ...
>Hej - er der nogen der ved om man må fiske fra kysten på Kullen?
>
>Hilsen J@n

Det tror jeg nok, men er ikke helt sikker. (Det er jo et naturreservat)
Prøv at spørge i swnet.fritid.sportfiske.

Jeg har dykket flere gange på Kullen, og der er rigtig mange fisk!
På Kullaberg, altså selve spidsen og rundt om, er der 20-25 m. dybt bare 10
meter ude. Der tages makreller direkte fra kysten om sommeren - men om det
er lovligt ved jeg som sagt ikke.

Skriv en rapport når du har været der!

Mvh - Gorm Johnsen

Fra : -- Kent --

Dato : 09-02-01 21:41

On Fri, 9 Feb 2001 19:17:21 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Gorm
Johnsen wrote:

> [...]
>meter ude. Der tages makreller direkte fra kysten om sommeren - men om det

Det är lagligt men farligt. Varje år drunknar det sportfiskare där, sådana
som halkat på de glatta klipporna och fallit i. Och många av dem är
danskar.

<klipp>