MS Windows
briani 27239
Foretrukne fra startmenuen virker ikke??
Fra : M.C.

Dato : 03-06-02 17:46

Hej,
Mon der er en der ved hvorfor jeg, lige pludselig ikke kan åbne mine
"genveje" på skrivebordet, til de forskellige netsteder.
Ligeledes kan jeg ikke åbne noget fra fortrukne i startmenuen, men godt når
jeg er i et browservindue.
det er som om den går ud og henter siden, men den kommer aldrig op.
På familiens andre skriveborde er der ingen problemer.
Jeg har XP pro, er på bredbånd.
Håber der en der har et svar på mit "problem"
På forhånd tak Marianne

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 03-06-02 19:44

"M.C." <casey@caseynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På familiens andre skriveborde er der ingen problemer.
> Jeg har XP pro, er på bredbånd.
> Håber der en der har et svar på mit "problem"

Det lyder son filassociationen der er røget sig en tur. Men så
burde browser ikonet være forsvundet, og du ville også få
mulighed for at vælge hvilket program der skal åbne den. Prøv
alligevel at højreklikke på en internetgenvej og vælg Åben
med.... Vælg din browser og sæt flueben i "brug altid dette
program.."

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.