MS Windows
briani 27239
Start PC via Space knap ?
Fra : **TRADS**

Dato : 03-06-02 15:10

Hej
Hvorfor kan jeg pludselig ikke starte via Space knappen mere..Har ellers
altid gjordt det ??
Bruger XP
Og jeg kan ikke finde den mulighed inde under : kontrolpanel - strømstyring

Henrik Olesen
Mailto:trads@maskulin.dk

Fra : Madsen

Dato : 03-06-02 16:00

**TRADS** skrev:

> Hvorfor kan jeg pludselig ikke starte via Space knappen mere..Har
> ellers altid gjordt det ??

Det er vel noget der er bestemt i BIOS(?).

Madsen.

Fra : --=BGN=--

Dato : 03-06-02 16:03

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid gjordt det ??
> Bruger XP
> Og jeg kan ikke finde den mulighed inde under : kontrolpanel -

Disse indstillinger skal du lave i din bios under "Power"

Bo

Fra : **TRADS**

Dato : 03-06-02 16:25

Ok ...jeg kikker