MS Windows
briani 27239
Er min comp. for lille til XP?
Fra : Claus S

Dato : 03-06-02 14:09

Jeg har en PII-350 MHz med 192 RAM. Kan den køre XP på forsvarlig vis eller
skal jeg ha' mig noget vildere hardware?

--
Med venlig hilsen Claus
http://www.frekvens.dk

Fra : Claus S

Dato : 03-06-02 14:11

> Jeg har en PII-350 MHz med 192 RAM. Kan den køre XP på forsvarlig vis
eller
> skal jeg ha' mig noget vildere hardware?

HOV!! Jeg har en W2K Pro lige nu. Det kører OK, bortset fra jeg ikke kan
spille NFS Porsche2000...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-06-02 14:20

Claus S skrev:

> Jeg har en PII-350 MHz med 192 RAM. Kan den køre XP på
> forsvarlig vis eller skal jeg ha' mig noget vildere hardware?

Du kan sagtens køre XP på den. Om det er 'forsvarligt', er nok et
spørgsmål om temperament. På arbejdet kører jeg XP Pro på en 400 MHz med
256 MB, og det foregår absolut i et acceptabelt tempo.

--
Mvh. Peter

Fra : BFC Trekanten

Dato : 03-06-02 16:04

Kørte med PII- 350Mhz, 256 Mb ram - det kørte fornuftigt.
Mærkede ingen synderlig forbedring I XP da jeg skiftede CPU til 600 Mhz,
men i mine spil - der kunne det mærkes...
Torben

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-06-02 16:16

"BFC Trekanten" <trekanten@nethotel.dk> skrev i en meddelelse

> Kørte med PII- 350Mhz, 256 Mb ram - det kørte fornuftigt.
> Mærkede ingen synderlig forbedring I XP da jeg skiftede CPU til 600 Mhz,
> men i mine spil - der kunne det mærkes...

Claus nævnte noget om NFS Porsche Unleashed. - Har du prøvet dette under
XP? - Kan ikke få det til at virke. Gider sgutte sælge det bare fordi min pc
ikke på nuværende kan køre det :(

-M

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 03-06-02 19:46

"Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> skrev i en meddelelse
> [...]
dette under
> XP? - Kan ikke få det til at virke. Gider sgutte sælge det bare

Har du prøvet programkompatibilitet ?
http://www.wintip.dk/xp/tools/kompat.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-06-02 20:02

"Johnny Nielsen" <johnny@wintip.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet programkompatibilitet ?
> http://www.wintip.dk/xp/tools/kompat.htm

Hey, thanx. Kigger på det.

-M

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-06-02 11:16

Morten Lorenzen skrev:

> Claus nævnte noget om NFS Porsche Unleashed. - Har du prøvet
> dette under XP? - Kan ikke få det til at virke.

Lyder mystisk. Jeg kunne netop ikke få NFS Porsche til at virke under
Windows 98. Det var vist noget med min Norton Antivirus. Da jeg
installerede WinXP, kørte NFS Porsche perfekt fra starten!

--
Mvh. Peter

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-06-02 17:21

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder mystisk. Jeg kunne netop ikke få NFS Porsche til at virke under
> Windows 98. Det var vist noget med min Norton Antivirus. Da jeg
> installerede WinXP, kørte NFS Porsche perfekt fra starten!

Argh, det virkede perfekt da jeg havde W98. Nu virker det ikke med XP. :(
Norten er installeret i XP, det var det forøvrigt også W98. Jeg vil teste
lidt.

-M