T68i baggrunde/screensavers
Fra : Crash Override

Dato : 03-06-02 13:43

Jeg har just købt mig en T68i og sidder nu og glor på de (ikke særligt
spændende) standardbilleder der er med ... og så e rdet at jeg gerne vil
smide mine egne billeder i dyret ... hvordan gøres dette når jeg ikke
har blåtand og IRda på min desktop puter? Kan jeg sende billeder til den
via MMS (på nettet forstås) eller kan det kun gøres ved at jeg skaffer
mig enten bluetooth eller ir ?

// co

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 03-06-02 15:10

Crash Override <i.was.the.chosen.one.to.crash@mainframen.dk> skrev:

> [...]
> til den via MMS (på nettet forstås) eller kan det kun gøres ved at
> jeg skaffer mig enten bluetooth eller ir ?

Hej.

Jeg bruger et DRS-11 kabel, som er et datakabel til en alm. 9-pins RS-232
seriel port. Det virker fint med min T68i.

Jeg har faktisk 1 stk. liggende i overskud, du kunne jo evt. sende mig en
mail, hvis du var interesseret i det, så kunne vi nok finde en rimelig pris
på det.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Henrik, Aalborg (DK)

Fra : Crash Override

Dato : 03-06-02 16:48

| Jeg bruger et DRS-11 kabel, som er et datakabel til en alm. 9-pins
RS-232
| seriel port. Det virker fint med min T68i.

Men man kan ikke gøre det på en anden måde, end at bruge extra hardware?

> [...]
en
| mail, hvis du var interesseret i det, så kunne vi nok finde en rimelig

Jeg finder lige ud af forskellige løsninger.. har dig dog i baghovedet
hvis det er :)

// co

Fra : juventus_fc

Dato : 13-06-02 23:00

"Henrik, Aalborg" skrev d. 03-06-02 15:10 dette indlæg :

> [...]
en
> mail, hvis du var interesseret i det, så kunne vi nok finde en rimelig

hej henrik

jeg kunne godt tænke mig sådan et kabel. kan ikke lige se din e-mail men
kan du ikke sende et tilbud til min hvis du har det stadig.
min e-mail: simon.iversen@tdcadsl.dk

hilsen simon

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 14-06-02 04:28

> [...]
>
> jeg kunne godt tænke mig sådan et kabel. kan ikke lige se din e-mail
> men kan du ikke sende et tilbud til min hvis du har det stadig.

Hej Simon.

Kablet er desværre solgt.

Fra : Vezzel

Dato : 07-08-02 12:34

> [...]
en
> mail, hvis du var interesseret i det, så kunne vi nok finde en rimelig

Henrik: Hvor har du købt det kabel og hvad kostede det?

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Magne Helland

Dato : 03-06-02 18:13

Crash Override wrote:
> [...]
> til den via MMS (på nettet forstås) eller kan det kun gøres ved at
> jeg skaffer mig enten bluetooth eller ir ?

Du kan legge ut bildene på en wap-side og lagre de derfra. På
wap.sonyericsson.com kan du laste opp dine egne bilder.

Fra : nasty.bird

Dato : 03-06-02 18:30

> Du kan legge ut bildene på en wap-side og lagre de derfra. På
> wap.sonyericsson.com kan du laste opp dine egne bilder.

Jeg er faktisk også interesseret i at høre om, hvordan man lægger
ringetoner, billeder osv på t68i med IR... Findes der et program, der virker
med et standard IrDA link?

Fra : Hans Magne Helland

Dato : 03-06-02 18:51

nasty.bird wrote:
> Jeg er faktisk også interesseret i at høre om, hvordan man lægger
> ringetoner, billeder osv på t68i med IR... Findes der et program, der
> virker med et standard IrDA link?

Sendfile fungerer fint:
http://www.christersson.org/www/software_sendfile.asp

Fra : Anders HJ

Dato : 03-06-02 21:14

> Jeg er faktisk også interesseret i at høre om, hvordan man lægger
> ringetoner, billeder osv på t68i med IR... Findes der et program, der
virker
> med et standard IrDA link?

Det gør der: Windows. Man skal bare sørge for at IR er aktiveret i BIOS'en
og at hastigheden er sat næsten helt ned. Man skal bare sende filerne til
telefonen som man sender filer til en anden computer over IR.

Anders

Fra : nasty.bird

Dato : 04-06-02 10:44

> Det gør der: Windows. Man skal bare sørge for at IR er aktiveret i BIOS'en
> og at hastigheden er sat næsten helt ned. Man skal bare sende filerne til
> telefonen som man sender filer til en anden computer over IR.

Woo...I'll be damned...det virker jo

Jeg oplever i øvrigt, at når jeg forsøger at synkronisere Outlook med t68i,
så laver den kage...og computeren fryser. Den eneste knap, jeg kan få til at
virke, står der 'reset' på....
Er der andre, der har erfaringer?

Jeg kører win XP, outlook 2002 samt den software, der følger med t68i.

holm

Fra : JensB

Dato : 03-06-02 21:17

> Jeg er faktisk også interesseret i at høre om, hvordan man lægger
> ringetoner, billeder osv på t68i med IR... Findes der et program, der
virker
> med et standard IrDA link?

Hvis du har IR så er det nemt. Bare højreklik på filen og vælg "send via
IR". Man behøver ikke noget extra software (dette er i Win 98)

Fra : Crash Override

Dato : 04-06-02 08:27

| Hvis du har IR så er det nemt. Bare højreklik på filen og vælg "send
via
| IR". Man behøver ikke noget extra software (dette er i Win 98)

Men hvad med alle os der ikke har IR ... findes der en gratis løsning? -
udover at låne et simkort med mulighed for wap og hente det på den måde
?

// co

Fra : Crash Override

Dato : 03-06-02 19:00

| Du kan legge ut bildene på en wap-side og lagre de derfra. På
| wap.sonyericsson.com kan du laste opp dine egne bilder.

Jeg har ikke adgang til WAP fra mit abonnement :/

// co

Fra : Crash Override

Dato : 04-06-02 08:44

| Du kan legge ut bildene på en wap-side og lagre de derfra. På
| wap.sonyericsson.com kan du laste opp dine egne bilder.

Jeg har lånt et simkort som kan benytte WAP ... nu er mit problem bare
... det kender jeg ikke en skid til ... Nu prøver jeg først at gå til
wap.sonyericsson.com og se om jeg kan få mine baggrunde smidt derind, og
hvad gør jeg så ? skal der ikke en masse info i min telefon før jeg kan
bruge wap og hente baggrundene?

// co

Fra : Crash Override

Dato : 04-06-02 08:53

| [..] Nu prøver jeg først at gå til
| wap.sonyericsson.com og se om jeg kan få mine baggrunde smidt derind,
og
| hvad gør jeg så ? [..]

Jeg kan ikke finde ud af hvor man uploader sine egne billeder derinde...
nogen der ved det ? :)

// co

Fra : Hans Magne Helland

Dato : 04-06-02 11:02

Crash Override wrote:
> Jeg kan ikke finde ud af hvor man uploader sine egne billeder
> derinde... nogen der ved det ? :)

For å laste opp et bilde: Gå til wap.sonyericsson.com med din datamaskin.
Logg inn. Velg "Background images", Velg "upload images"

For å laste ned et bilde til din telefon: Gå til wap.sonyericsson med din
telefon. Logg inn, velg background images, velg telefon, velg private
gallery.