MS Windows
briani 27239
hvordan fjerner jeg et prg fra "startup" ?~
Fra : DavMar

Dato : 03-06-02 12:31

Hejsa

Jeg har haft installeret et antivirusprogram, som skanner når jeg tænder for
computeren. Programmet er nu slettet (og erstattet af et andet), men når jeg
tænder computeren nu kommer den med en advarsel om at den mangler en fil for
at kunnne køre scanningen.

Nu er det så at jeg ikke kan huske hvordan jeg kommer ind i "startup" og
fjerner dette program.
Nogen der kan hjælpe mig på vej ???

Jeg kører WinXP.

VH davmar

Fra : H.R

Dato : 03-06-02 12:37

> Nu er det så at jeg ikke kan huske hvordan jeg kommer ind i "startup" og
> fjerner dette program.
> Nogen der kan hjælpe mig på vej ???
muligvis er det
start-kør-og skriv msconfig
hvis det er det du mener

Fra : DavMar

Dato : 03-06-02 12:55

"H.R" <madglad@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> muligvis er det
> start-kør-og skriv msconfig
> hvis det er det du mener

Det var det jeg mente, men det hjalp nu ikke
Fejlmeddelsen kommer stadigvæk...

Men tak for det hurtige svar

davmar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-06-02 14:05

Mon, 3 Jun 2002 13:54:54 +0200, skrev "DavMar"
<davmar@FJERN_DETTEmail.dk>:

>Det var det jeg mente, men det hjalp nu ikke
>Fejlmeddelsen kommer stadigvæk...

Start => kør => regedit

Led efter det slettede program og slet de strenge, der hører
dertil.

Men kun, hvis du er helt sikker på, at det er ting, der stammer
fra det afinstallerede program.

Fra : DavMar

Dato : 03-06-02 19:56

> Start => kør => regedit