haster, hvilken dyrlæge?
Fra : Pierre Roland

Dato : 03-06-02 11:40

Hvilken dyrlæge skal jeg bruge hvis jeg har 2 Persere katte? gerne nær
centrum, hvis muligt.

Pierre Roland

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 03-06-02 11:56

Øhhhhhhhh hvor bor du????

Pierre Roland <miro@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfb478d$0$74268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anita Christensen

Dato : 03-06-02 12:08

Hej Pierre

Af dyrlæger med katte som speciale kan jeg fuldt ud anbefale Felina
Katteklinik, Falstersvej 9, 2000 Frederiksberg, tlf. 38 88 47 77 ved dyrlæge
Raiku Sarvå. Hun er en autoritet på katteområdet og der er vist mange andre
her der også har gode erfaringer med hende.

Mange hilsner
Anita

Fra : Allan Johansen

Dato : 17-06-02 00:33

"Pierre Roland" <miro@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken dyrlæge skal jeg bruge hvis jeg har 2 Persere katte? gerne nær
> centrum, hvis muligt.
>
> Pierre Roland

Hej Pierre Roland

Vi benytter Åbyhøj dyreklinik, Jørgen Mikkelsen
http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/ .
Åbyhøj Dyreklinik har blandt andet en god vagtordning med de nedenstående
dyreklinikker.

Men jeg kan også sagtens anbefale Højbjerg Dyreklink, Gudrun Frantsen
http://www.hoejbjergdyreklinik.dk/, som fjernede en negl på min Dobermann.

samt

Abild Dyreklinik
(Hobbydyr)