Webhotel med Frp.Ext.
Fra : Erik P.

Dato : 03-06-02 10:26

Hej derude.
Vi har gennem nogen tid haft webhotel hos www.dkwebonline.dk Og det er
sådan set godt og billigt.
Der er blot et - stort - problem: De kan ikke finde ud af at indstille
deres server så FrontPage extensions kører korrekt.
Hver gang der har været eftersyn, virus angreb m.v. bliver deres permissions
ændret, så det ikke virker . ØV
Er der nogen af Jer, der kan anbefale et webhotel, der kan klare mosten uden
at koste en herregård
Venligst
Erik

Fra : Gevaldi

Dato : 03-06-02 10:58

http://www.pro-service.dk/index-filer/frame.htm

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Nils Nyvang

Dato : 03-06-02 12:07

Jeg kan kraftigt anbefale www.netsite.dk.

Nils Nyvang

Fra : Stig Norre

Dato : 03-06-02 17:45

Hej.

On Mon, 3 Jun 2002 11:26:11 +0200, "Erik P." <itskolen@nyemuligheder.dk> wrote:

> [...]
> virus angreb m.v. bliver deres permissions ændret, så det ikke virker . ØV

Ja, så må man jo gøre op med sig selv om det er den besparelse værd. ;)

>Er der nogen af Jer, der kan anbefale et webhotel, der kan klare mosten uden
>at koste en herregård

http://www.azero.dk/salg/prisliste/

Jeg har nu haft webhotel hos Azero i 1½ år. Det har hele tiden kørt uden
problemer og der har altid været fin support. Hvis det ikke skal være for dyrt
kan man jo snuppe et IronSite Exec til 49,- kr/md. Jeg har selv valgt et
FireSite Plus til 89,- kr/md og det har dækket alle mine behov fuldt ud.

MVH
Stig

www.at400.dk

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 03-06-02 18:53

"Stig Norre" <stig@at400.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> FireSite Plus til 89,- kr/md og det har dækket alle mine behov fuldt

Det er jo meget godt, men er de priser du skriver om ikke excl. moms?

www.tiscali.dk tilbyder f.eks. webhoteller med følgende features:
webhotel, stjernealias, 50 Mb pr. postkasse til e-mail, 20 MB diskplads
til hjemmesider, ubegrænset trafik, FPext. + subwebs, standard CGI,
scripts, .htaccess-beskyttelse og mulighed for pegning samt ubegrænset
trafik - pris 750 kr. inkl. moms.

Vil man have større plads - så kan man få 200 MB for 1500 kr. inkl.
moms., herunder kan man få: Stjernealias,LANMail,ETRN,UUCP

vil man have adgang yderligere til PHP, Pearl samt MySQL, og 5000 MB
plads, er prisen så 3750, (stadig inkl. moms) årligt
og hvis man vil have adgang til ASP- foruden de andre ting - på en
Windows server, så er prisen 5250 kr.

Man kan altså få hvad man ønsker her - men man må altid betale for det.

Generelt vil jeg anføre følgende:
Det er vanskeligt at sige, hvilken udbyder der er bedst - det afhænger
nemlig af, hvilke priser man betaler for produktet og hvilke oplevelser
man har med firmaets service etc.

Der vil garantert være gange hvor man er træt af det ene firma og så
vælger det andet - det fungerer måske en tid, men så er det også slut,
for så kommer der måske en elendig service fra en sur medarbejder, og
straks kan man se ulemper ved det hele.

Det svarer til at man arbejder med FrontPage, men bliver irriteret over
at man ikke kan gøre dit eller dat med programmet, men bliver nødt til
at lave noget "langhåret" for at få det til at fungere - så siger man
måske: lad mig vælge GoLive eller Dreamweaver i stedet for -for så at
opdage at disse programmer også har deres fordele og ulemper.

Men Tiscali er altså et af mulighederne, blandt mange. Men husk, man
skal se sig godt for m.h.t. priser: er de med eller uden moms - de står
som regel et sted med småt - har udbyderen FP-extensions, hvis man vil
vælge at arbejde med FrontPage - er det så FP 98 eller FP2002-ext, der
er tale om etc. etc.

Held og lykke.

--
ahw

Fra : John

Dato : 03-06-02 20:35

> [...]
> kan man jo snuppe et IronSite Exec til 49,- kr/md. Jeg har selv valgt et
> FireSite Plus til 89,- kr/md og det har dækket alle mine behov fuldt ud.

Jeg bad Azero installere FP2002 extensions på mit webhotel, og det har
aldrig, understreger aldrig, virket...

Priserne du nævner er iøvrigt uden moms....

--
MVH
John K Hansen

Fra : Kjeld Holm

Dato : 04-06-02 11:03

> [...]
> aldrig, understreger aldrig, virket...
>
> Priserne du nævner er iøvrigt uden moms....

Hej...

Azero tilbyder svjv ikke frontpage 2002 understøttelse - men derimod
Frontpage 98 og 2000 - og det har fungeret perfekt på de indtil nu 9
hoteller, jeg har oprettet hos dem.

men, sakset fra deres ironsite-webhotel:
a.. Vores egne danske servere
b.. 25 MB server plads
c.. 25 forskellige email konti (POP3) med frit antal alias og stjernealias
d.. Fri adgang til ASP, PHP og CGI (ingen ASP/Access på Unix)
e.. Frit valg mellem Windows (IIS) eller FreeBSD server (Apache)
f.. Standard statistik.
g.. Email videresendelse til SMS
h.. Web administration af e-mail konti samt webbaseret e-mail læsning og
afsendelse
i.. Fri trafik *
j.. Hotline hverdage kl. 9-17 samt support via e-mail
k.. 49,-/måned + moms
Azero.dk tilbyder dig lige nu et opstarts tilbud til 699,- +moms som
indeholder:

a.. Oprettelse af .dk domæne, f.eks. hansen.dk
b.. Webhotel oprettelse
c.. 12 måneders Ironsite Exec abonnement
samt 99,- + moms for oprettelse af FP 98/2000 extensions.

det finder man ikke ret meget billigere andre steder.

mvh Kjeld

Fra : John

Dato : 04-06-02 18:07

"Kjeld Holm" <kjeld@hocom.dk> skrev i en meddelelse

> Azero tilbyder svjv ikke frontpage 2002 understøttelse

Jo de gør....på linux..

Men det virker bare ikke

--
MVH
John K Hansen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 03-06-02 22:07

> [...]
> kan man jo snuppe et IronSite Exec til 49,- kr/md. Jeg har selv valgt et
> FireSite Plus til 89,- kr/md og det har dækket alle mine behov fuldt ud.

Azero er et udmærket discounthotel med de ulemper som discount medfører. Jeg
har haft megen bøvl med deres mangel på opkoblingshastighed, indexserver mv.
Deres support har altid været beredvillig, men ikke altid kapabel til at
løse problemerne hurtigt og præcist. Det tog lidt tid. Men set over en
længere periode har det da fungeret. Hvad får man ellers for kr. 49 +moms om
måneden? Alt Om Data?

Ulrik

Fra : Stig Norre

Dato : 05-06-02 11:10

Hej.

Jeg vil ikke forlænge denne thread længere end blot afrunde med følgende
bemærkninger. Jo, priserne er excl. moms (som der også står) og hvad der er
muligt samt ydelser står fint beskrevet på det medsendte link. Discount eller ej
så har jeg aldrig oplevet nogle af de prob. som der ellers er skrevet om - og
mine FP S.ext. virker. Men jeg vil give ret i, at man ellers bør forvente den
service man betaler for. Selv har jeg fået god service.

MVH
Stig