MS Windows
briani 27239
tid til XP
Fra : Ge'Han

Dato : 03-06-02 09:38

hejsa

Okey, den her lidt fræk men here goes: jeg er ved at være trært af Win98
SE og vil gerne skifte til Win XP Pro DK - her har jeg tænkt at købe en
XP opgraderting til på studielicens for jeg vil gerne have mulighed for
at hente Service Packs ned til XP efterhånden som de dukker op. Det
frække består så i at min Win98 SE er en...skal vi ikke bare kalde det
en fy-fy kopi med en fy-fy kode. Hva siger XP til det? Går den ikke ind
og tjekker koden inden den ligger sig ned over Win98?

Er der andre muligheder? Jeg vil så gerne have XP men har ikke videre
lyst til at til spendere flere tusind kroner på en fuld version.

mvh.
Jonas A.

Fra : Gjøl

Dato : 03-06-02 17:03

"Ge'Han" <jeha99@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Okey, den her lidt fræk men here goes: jeg er ved at være trært af Win98
> SE og vil gerne skifte til Win XP Pro DK - her har jeg tænkt at købe en
Min bærbare kørte Win 98 før og nu kører den med en opogradering til XP pro dk og
den kører da ganske udmærket. Det eneste den kræver er at ligge oven på en legal
version af Win 98, kostede i Feb 2002, 625 kr. incl moms med studiekort und alles.
Hygge