Endnu et par fødselsdage
Fra : Kate

Dato : 03-06-02 09:08

Idag er det Johan og Sofies fødseladag, hurra, hurra, hurra.

Tænk engang mine små misser bliver 12 år i dag. Man skulle ikke tro
Sofie ved det er hendes fødselsdag for hun har hvæst af Johan og Lante
hele morgenen.
Jeg må hellere ud og investere i noget fødselsdagsguf

Kate

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-06-02 09:35

Stort tillykke Johan og Sofie, hip hip hurra

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-06-02 09:57

Kate <kate@oliwer.dkligeher> writes:

> [...]
> hele morgenen.
> Jeg må hellere ud og investere i noget fødselsdagsguf

*griner* Jeg er sikker på at Sofie har det som mig med fødselsdage...

Og naturligvis tillykke med dagen til dem begge..;-D

> Kate

Og hvad er da det for noget, har du ikke købt guf på forhånd... *fy-skam*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 03-06-02 20:19

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> *griner* Jeg er sikker på at Sofie har det som mig med
> fødselsdage...

Ja, det kan godt være at det er det der er i vejen Og så taler
man jo faktisk ikke om en dames alder og det gjorde jeg, fyhhh.

> Og hvad er da det for noget, har du ikke købt guf på forhånd...
> *fy-skam*

*Hænger med hovedet i skam* må desværre indrømme at jeg havde glemt
det i lørdags og igår var jeg absolut ikke i stand til at køre ud
for at købe lækkerierne, da min ryg gik i baglås da jeg fodrede de
kære små, det var så også grunden til at jeg kunne skrive så tidligt
i morges, normalt ville jeg jo være på arbejde på den til af dagen.
Men nu snorker de alle mætte af regnbueørred som jeg ved de
æææælsker
De æææææælsker også rejer, men det må Johan jo helt ikke få såvidt
jeg har forstået og han skulle jo gerne holde mange år endnu

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-06-02 20:56

> [...]

> i morges, normalt ville jeg jo være på arbejde på den til af dagen.
> Men nu snorker de alle mætte af regnbueørred som jeg ved de

Regnbueørred mums, når du sådan kræser til fødsdage, så kan du helt
sikkert tilgives..;-D

> De æææææælsker også rejer, men det må Johan jo helt ikke få såvidt
> jeg har forstået og han skulle jo gerne holde mange år endnu

Nej og det er fordi de giver sten i blæren, Melissa får det en sjælden
gang i mellem, men hun er jo også en pige og har større urinveje...
Selvom jeg tænker at hun ville være lige så glad for en gang
skinkesmåkød, for hver gang jeg skal lave "alt i èn" gryde, kan jeg
være sikker på at hun stiller og vil deles med *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 03-06-02 22:45

> Regnbueørred mums, når du sådan kræser til fødsdage, så kan du
> helt sikkert tilgives..;-D

Faktisk stod valget mellem Regnbueørred og torsk, men så huskede jeg
_hvor_ glade fø'sdagbørnene er for ørreden, så den blev det

Iøvrigt _er_ jeg tilgivet Det varede bare alt for længe fra de
kunne lugte fisken til den var klar til servering. Lante og Sofie
opdagede den med det samme jeg tog pakken op af indkøbsposen, selvom
fisken var dybfrossen. Godt mikrobølgeovnen kan optø fisk i en fart

Grunden til at jeg fravalgte rejer var nu mere med tanke på Johans
nyrer. Han fik jo konstateret lidt for højt nyretal sidste år og jeg
troede at rejerne ville være dårlige for ham i den forbindelse. Nu
bliver jeg da helt ked af at jeg ikke købte rejer, hvis det måske
ikke er så slemt. Nå, det kan jo nåes i morgen

Jeg regner med at i næste måned skal Johan ha' en ny blodprøve, så
får jeg se om nyretallet er stabilt. Det ville jo være rart for han
er ærligt talt temmeligt træt af sit specialfoder og vil meget
hellere ha' de andres slankefoder, de vil naturligvis gerne ha' hans
foder....De misser, de misser

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-02 00:06

Kate <kate@oliwer.dkligeher> writes:

> Faktisk stod valget mellem Regnbueørred og torsk, men så huskede jeg
> _hvor_ glade fø'sdagbørnene er for ørreden, så den blev det

Fornuftigt træk *gg*

> [...]
> opdagede den med det samme jeg tog pakken op af indkøbsposen, selvom
> fisken var dybfrossen. Godt mikrobølgeovnen kan optø fisk i en fart

Ohh jeg kender det, Melissa kender også godt de plasticbakker som
småkød kommer i, for ikke at tale om de frostposer som det bliver
opbevaret i, og sur er damen hvis jeg vil have løg i maden for så skal
hun vente længere før det giver noget...

> [...]
> bliver jeg da helt ked af at jeg ikke købte rejer, hvis det måske
> ikke er så slemt. Nå, det kan jo nåes i morgen

Øhhmm det aner jeg ikke noget om, men jeg ville i så tilfælde nok lige
vende det med dyrlægen inden servering for en sikkerheds skyld..

> [...]
> er ærligt talt temmeligt træt af sit specialfoder og vil meget
> hellere ha' de andres slankefoder, de vil naturligvis gerne ha' hans

Det kan jeg godt forstå, det er kedeligt at spise det samme hele tiden
og når så de andre får noget andet såe..*gg*

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 03-06-02 11:09

Stort tillykke til jer Sofie og Johan.....

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : AEK

Dato : 03-06-02 11:33

Hej Johan & Sofie ,

Og tillykke med den store dag. Håber, at I får masser af guf.
Tøsen synes, at det er helt ok, at Sofie sætter drengene på plads....!

Oscar er bedøvende ligeglad - han fylder nemlig 2 år på onsdag !!!!!!! -
Jubiiiih.

Husk at give Lante lidt guf også......*G*

/ Oscar, Tøsen & Tilde.

Fra : Kate

Dato : 03-06-02 20:20

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:adfgjv$10cdi7$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Husk at give Lante lidt guf ogs†......*G*

Ja, Lante fik selvføligt også

Tidligt tillykke med Oscar, sikke en stor dreng han bliver og så på
fars dag

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-06-02 14:17

Et stort tillykke til Sofie & Johan fra von Fribergs noget decimerede
kattefamilie - som fuldt ud tilslutter sig Melissas mening om katteslaver,
der ikke i tide sørger for masser af fø'sdagsguf.

Bambi, Louis & Frigg
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-02 16:21

Mange telløkker med fødsdagen til de 2 dejlige misser *S*

Nus fra Joan
Næsenøz fra Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-06-02 19:44

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> wrote in message
> [...]
> hele morgenen.
> Jeg må hellere ud og investere i noget fødselsdagsguf

Tillykke tillykke til begge misserne her fra Århus

Hilsen
Lisbeth, Bøv, Jack & Phumba
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte