[GTA-3] Hurtig Bil
Fra : Lakken

Dato : 03-06-02 08:21

Jeg er kommet til en mission, hvor man skal køre om kap med 4 andre.
Hvilken bil skal jeg vælger? Jeg har fundet en sort bil, der ligner en BMW
lidt, men den er ikke hurtig nok...

Mvh
Lakken

Fra : Santa Xcaze

Dato : 03-06-02 09:11

SNIP

Jeg stjal sådan en af de der bandemedlemmers bil ;) En sort satan med ild på
siden og stor motorblok foran ... Virkede efter hensigten, jeg vandt ...

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 03-06-02 10:13

> Jeg stjal sådan en af de der bandemedlemmers bil ;) En sort satan med ild

> siden og stor motorblok foran ... Virkede efter hensigten, jeg vandt ...

Aaaaah. En Diablo Stallion...

BTW sjovt spil

//Troels

Fra : Trickysparrow

Dato : 03-06-02 12:42

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in message news:3cfb3300$0$22479$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> på
>
> Aaaaah. En Diablo Stallion...
>
> BTW sjovt spil

Jaa jeg syntes bare styringen af manden skodder for vildt når man går rundt,
det kunne nok være lavet lidt smartere.
kan man ikke bruge musen lige som i andre spil ??.

Martin.

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-06-02 12:47

"Trickysparrow" <martin@nospam-plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Jaa jeg syntes bare styringen af manden skodder for vildt når man går
rundt,
> det kunne nok være lavet lidt smartere.
> kan man ikke bruge musen lige som i andre spil ??.

Øh jo da.
Stanardopsætningen fungerer ved at du bruge pil op/ned til at gå
frem og tilbage og bruger musen til at dreje med.
Sådan funker det her - og jeg har ikke pillet ved opsætningen.
--
Peter J

Fra : DWM

Dato : 01-06-02 15:02

> [...]
rundt,
> det kunne nok være lavet lidt smartere.
> kan man ikke bruge musen lige som i andre spil ??.

Jo det kan man da. Går/løber med taster og drejer med musen.

/Kenneth Iversen

Fra : Esben

Dato : 03-06-02 15:16

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse news:cwFK8.37295$4f4.1302175@news000.worldonline.dk...
> SNIP
>
> Jeg stjal sådan en af de der bandemedlemmers bil ;) En sort satan med ild på
> siden og stor motorblok foran ... Virkede efter hensigten, jeg vandt ...

Den er ikk nem at styre, men hurtig er den. Jeg tror jeg brugte en af dem med laksetrapper i den mission, og vandt.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-02 17:20

>Jeg er kommet til en mission, hvor man skal køre om kap med 4 andre.
>Hvilken bil skal jeg vælger? Jeg har fundet en sort bil, der ligner en BMW
>lidt, men den er ikke hurtig nok...

Bilforhandleren har en rimelig hurtig Banshee holdende i butikken.

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-06-02 19:28

On Mon, 03 Jun 2002 18:20:11 +0200, Claus Nielsen <> wrote:

>Bilforhandleren har en rimelig hurtig Banshee holdende i butikken.
Enig, er det lykkedes nogle at finde en bedre bil på Portland Island??
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Esben

Dato : 04-06-02 20:47

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse news:3cfce801.29701338@news.sunsite.dk...

> Enig, er det lykkedes nogle at finde en bedre bil på Portland Island??

Det er osse den hurtigste jeg har fundet.

--
Esben

Fra : Nano**

Dato : 04-06-02 10:06

"Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet til en mission, hvor man skal køre om kap med 4 andre.
> Hvilken bil skal jeg vælger? Jeg har fundet en sort bil, der ligner en BMW
> lidt, men den er ikke hurtig nok...

gå helt op nord på, så finder du en fed bil ved ikke hvad den hedder, men
den har en hvid stribe. Det er den hurtigste bil i spillet. Bilen står
foresten i en slags bilforhandler, bag nogle glasruder

Fra : DWM

Dato : 04-06-02 16:03

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> gå helt op nord på, så finder du en fed bil ved ikke hvad den hedder, men
> den har en hvid stribe. Det er den hurtigste bil i spillet. Bilen står
> foresten i en slags bilforhandler, bag nogle glasruder

Tja det er ihvertfald den hurtigeste på første ø. Den ligger også
a h.. til på vejen.

/Kenneth Iversen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 04-06-02 19:04

<--------------->

> Tja det er ihvertfald den hurtigeste på første ø. Den ligger også
> a h.. til på vejen.
>
> /Kenneth Iversen
<------------------>

he he... er du nu også sikker på det ? hvad med en lige som de 3 andre du
køre ræs med er den ik lidt hurtigere ??

Ja hvordan får man så sådan en tænker i jo nok *GG* jo i finder en
politibil, og trykker på + så skal der jagtes forbrydere, jeg fik min (er
det en labogini ?) da jeg fangede en forbryder som kørte i en

Så lige en helt anden ting med de ludere, har i lagt mærke til man får 125 i
liv efter en hoppe tur med en luder ?

Fra : DWM

Dato : 04-06-02 23:23

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> he he... er du nu også sikker på det ? hvad med en lige som de 3 andre du
> køre ræs med er den ik lidt hurtigere ??

Jo det er selvfølgelig rigtigt.

> Så lige en helt anden ting med de ludere, har i lagt mærke til man får 125
> liv efter en hoppe tur med en luder ?

Ja da. Der skal jo være en pointe med at kunne gøre det.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-06-02 22:40

On Wed, 5 Jun 2002 00:23:29 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

> [...]
Hvordan er det lige man gør det? Har prøvet at få dem ind i bilen og
køre et afsides sted hen(skjulestedet på 2 ø, tunnelen bag 8-balls
efter en massakre o.s.v.) Men ingen effekt.

Fra : Mogens

Dato : 14-06-02 06:19

On Thu, 13 Jun 2002 21:39:40 GMT, simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk
(Simon Kamber) wrote:

>Hvordan er det lige man gør det? Har prøvet at få dem ind i bilen og
>køre et afsides sted hen(skjulestedet på 2 ø, tunnelen bag 8-balls
>efter en massakre o.s.v.) Men ingen effekt.

Så har det ikke været afsides nok. Jeg måtte helt ud for enden af
en lille vakkelvorn mole af træ på den første ø før der skete noget.
Bilen gyngede og fjedrene peb så jeg troede molen var ved at styrte
sammen.

mvh Mogens

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-06-02 13:28

On Fri, 14 Jun 2002 07:18:51 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

> [...]
>en lille vakkelvorn mole af træ på den første ø før der skete noget.
>Bilen gyngede og fjedrene peb så jeg troede molen var ved at styrte
Det vil jeg prøve, tak fo svaret.

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-06-02 22:48

> [...]

>en lille vakkelvorn mole af træ på den første ø før der skete noget.
>Bilen gyngede og fjedrene peb så jeg troede molen var ved at styrte
Men de sidder bare stille imens:(

Fra : DWM

Dato : 15-06-02 14:35

> Men de sidder bare stille imens:(

Hvis du er på den første ø så smut hen til din garage og hold lige udenfor
porten. Den virker her hver gang.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-06-02 23:03

On Sat, 15 Jun 2002 15:35:01 +0200, "DWM"

>Hvis du er på den første ø så smut hen til din garage og hold lige udenfor
>porten. Den virker her hver gang.
Har ik forklaret mig tydeligt nok, de sidder bare stille mens bilen
bumper og der kommer "lyde".

Fra : Mogens

Dato : 16-06-02 00:42

On Sat, 15 Jun 2002 22:02:43 GMT, simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk
(Simon Kamber) wrote:

>Har ik forklaret mig tydeligt nok, de sidder bare stille mens bilen
>bumper og der kommer "lyde".

Hvad havde du ventet ? En pornofilm ?

Så blir det sgu næsten sjovere på Ø 2.
"Maria's all tied up at the moment". LOL

mvh Mogens

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-06-02 11:49

On Sun, 16 Jun 2002 01:41:38 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>Hvad havde du ventet ? En pornofilm ?
Nok ik lige det, synes bare det er spøjst at han kan få så meget liv
af den smule lyde ud aktivitet:). Men det må jo være et mindtrick,
ligesom når han styrer en speedbåd med hænderne nede langs siden.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-02 21:37

>ligesom når han styrer en speedbåd med hænderne nede langs siden.

Og med fødderne stikkende ud gennem bunden. Gik en gang fra siden, og
du vil se at han står op mens hans "sidder" i båden. :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Khawk

Dato : 07-06-02 11:32

> [...]
> politibil, og trykker på + så skal der jagtes forbrydere, jeg fik min (er
> det en labogini ?) da jeg fangede en forbryder som kørte i en
Man kan også få sådan en (jeg mener at den hedder Yakuza Spyder) ved at køre
brandslukningsmissionerne.

mvh
Kim

Fra : Khawk

Dato : 07-06-02 22:48

> Man kan også få sådan en (jeg mener at den hedder Yakuza Spyder) ved at
køre
> brandslukningsmissionerne.
Rettelse:
Den hedder Yakuza stinger

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-02 22:59

Glem alt om de hurtige biler, og snup en af de der jeep's De rocker totalt!
Den er sku' lige glad om der er en sportsbil der er på tværs :) Sådan vandt
jeg løbet

Fra : DWM

Dato : 04-06-02 23:27

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> [...]
totalt!
> Den er sku' lige glad om der er en sportsbil der er på tværs :) Sådan

Hvis du mener dem der ligner en Hummer så er jeg fuldstændig enig.

/Kenneth Iversen

Fra : PA

Dato : 12-06-02 16:30

> Jeg er kommet til en mission, hvor man skal køre om kap med 4 andre.
> Hvilken bil skal jeg vælger? Jeg har fundet en sort bil, der ligner en BMW
> lidt, men den er ikke hurtig nok...

Hurtighed er slet ikke nødvendigt har jeg erfaret. Jeg stjal en lastvogn
(den uden anhænger). Den pløjer bare igennem alt, og når du er foran så
sørger du bare for at dine modstandere køres af banen når de kommer op til
dig. Sådan vandt jeg det race.
--
PA