Guitar i Mukupas "Here we go"
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 03-06-02 06:49

I tv-reklamen for FIFA 2002 cden er der et klip med Mukupas "Here we
go." Guitaren har jeg et andet sted før, men hvor?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. - Kris Kristoffersen

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 03-06-02 12:05

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I tv-reklamen for FIFA 2002 cden er der et klip med Mukupas "Here we
> go." Guitaren har jeg et andet sted før, men hvor?

"Here I go again", Whitesnake - mener det var dem... i hvert fald et større
firserhit

/Ulrik

Fra : Erik Graversen

Dato : 03-06-02 18:53

"Ulrik Lauritzen" <ulau98@12mail.dk> skrev i en meddelelse news:adfigt$q4f$1@sunsite.dk...
> "Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >

> "Here I go again", Whitesnake - mener det var dem...

Jeps! Det er korrekt.

Mvh,

--
Erik Graversen.