computeren gik ned og fuck'ede GTA3, nu ku~
Fra : Thomas Krüger

Dato : 03-06-02 01:58

Der er kun blåt over det hele, vejene, husene og jeg ikke bevæge mig.

nogen hjælp?

Fra : [BSoD]Sjakal

Dato : 03-06-02 08:34

Reinstall....? Dog husk at gemme evt savegames/profiles :)

Fra : Thomas Krüger

Dato : 03-06-02 09:32

har prøvet, men jeg tror en restall af xp ville hjælpe...

Fra : Spacemann

Dato : 03-06-02 10:01

Prøv at slette den fil der hedder noget med .set eller cfg eller et eller
andet, den ligger under GTA3 i dokumenter !! - Og start så spillet igen !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Thomas Krüger